הביקורת הסתיימה בהצלחה

הישג גדול לישיבת מיר: 94 אחוזי נוכחות בממלכת התורה

לאחר שתי ביקורות שנכשלו ותרגול ביקורת בשבוע שעבר - כפי שדווח ב"כיכר השבת", הבוקר נערכה ביקורת של משרד החינוך בישיבת מיר שהסתיימה בהצלחה גדולה עם 94 אחוזי נוכחות (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חלק מהפקחים במיר, הבוקר (באדיבות המצלם)

הצלחה גדולה לישיבת מיר: הבוקר (שני) התקיימה בהיכל הישיבה הביקורת הסופית זאת לאחר ביקורות קודמות בהן נכשלה הישיבה אולם הפעם בחסדי שמיים עברה הישיבה את הביקורת בהצלחה של 94 אחוזים.

תלמידי הישיבה התייצבו בחדר האוכל ועברו לפני הפקחים זאת למרות החום הכבד והשרב והציגו את תעודותיהם. ל"כיכר השבת" נודע כי מתוך 1072 תלמידים שנבדקו, 1005 עברו בהצלחה את הבדיקה.

הביקורת שנערכה בפיקוח משרד החינוך זכתה להצלחה זאת לאחר שבשבוע שעבר - כפי שפורסם ב"כיכר השבת" - התקיים תירגול על מנת להביא להצלחה בבדיקה האמיתית.

הביקורת בישיבה

בשעה 10:30 הגיעו הפקחים אל ישיבת מיר ודרשו את התייצבותם של התלמידים שאותיותו המשפחה שלהם מתחילות באותיות: ד, ז, ח, י, כ, נ, ס, צ.

רבני הישיבה הסתבבו בבתי המדרשות, דפקו על הבימה והכריזו כי יש לעצור את הסדר ולרדת לביקורת למען שגשושגה של ממלכת התורה.

כזכור, ב"כיכר השבת" נחשף כי עלו טענות בקרב גורמים בכירים בישיבה על הביקורות הקודמות שנערכו בסביבות חג הפורים תוך שמרבית הבחורים שהו בחג בביתם או יצאו לאסוף כספים וכן היו באווירת סוף זמן חורף.

הביקורת בישיבה

בעקבות כך הורה שר החינוך נפתלי בנט שלא להתחשב בביקורת שנעשתה אולם גם בביקורת הנוספת שנערכה כשבועיים לאחר מכן הישיבה לא עברה בהצלחה.

מאז התנהל משא ומתן בין ההנהלה לנציגי משרד החינוך ולאחרונה הגיעו לפתרון בו הוחלט על קיום תרגול לקראת הביקורת האמיתית, שכאמור נערכה היום והסתיימה בהצלחה גדולה.

הביקורת בישיבה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר