"בטוחים" בנצחונם

לקראת הסיבוב השני בעבודה: גבאי ופרץ מגייסים תמיכה נוספת

אהוד ברק הודיע על תמיכתו באבי גבאי שצובר תאוצה, יו"ר ההסתדרות הודיע כצפוי על תמיכתו בעמיר פרץ שהשיג אמש מעט יותר ממתחרהו - הכל לקראת הסיבוב השני בפריימריז (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההתפתחויות היום ב'עבודה' (צילומים: מוטי קמחי, ניצן דרור, שאול גולן ודנה קופל - ynet)

ח"כ אבי גבאי, אחד משני המועמדים הסופיים בבחירות לראשות מפלגת העבודה, הגיע היום (רביעי) לביתו של ח"כ יצחק בוז'י הרצוג היו"ר המכהן שהודח אתמול מתפקידו, בניסיון לגייס את תמיכתו לקראת הסיבוב השני שיתקיים בשבוע הבא.

מי שלגביו גבאי כבר יכול להיות רגוע, הוא יו"ר העבודה לשעבר אהוד ברק שמשקיף זה זמן רב מבחוץ על המערכת הפוליטית, והודיע היום על תמיכתו בו.

לדבריו, "נתניהו החל לפחד - ובצדק, כי בגבאי יש קסם טרי ורענן של משהו אחר, הוא יכול להוביל מהפך במדינה".

ח"כ עמיר פרץ, המועמד השני שהעפיל אתמול לסיבוב השני בבחירות המקדימות, לא היה זקוק למאמצים מיוחדים כדי לגרום ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן חברו, כדי שיודיע על תמיכתו בו לקראת הסיבוב השני. ניסנקורן נימק את דבריו באומרו: "עמיר מייצג מנהיגות עם ערכים".

הרצוג המובס, היום בכניסה לביתו

יו"ר הסיעה, ח"כ מרב מיכאלי, הודיעה היום אף היא על תמיכתה בעמיר פרץ, לאחר שהיתה בין הבודדים בסיעת העבודה שסירבו לנקוט עמדה פומבית הכולל תמיכה במי משבעת המועמדים בסיבוב הראשון.

פרץ ניסה היום להיראות בטוח בניצחונו הסופי, הקרב, ואמר כי "ביום שני אהפוך למועמד לראשות הממשלה, אין לי ספק שחברי המפלגה יהיו מלוכדים סביבי". בשטח נשמעים קולות רבים הטענים דווקא למומנטום חיובי לו זוכה אבי גבאי, שהפתיע אמש בהפרש הקטן שהגיע אליו בסך הקולות להן זכה יחסית לפרץ, וכן בשל רצונם של מתנגדי פרץ הרבים שהיו עד כה מפוזרים בין 7 מועמדים, למנוע ממנו את הניצחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר