הפריימריז בעבודה

הרצוג: החלטתי לתמוך בבחירת עמיר פרץ

יו"ר העבודה היוצא, יצחק בוז'י הרצוג הודיע כי הוא מעביר את תמיכתו בסיבוב השני לעמיר פרץ שיתמודד בשבוע הבא מול השר לשעבר, אבי גבאי. "לא ביקשתי ולא קיבלתי דבר" (פוליטי)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ומפלגת העבודה, יצחק (בוז'י) הרצוג הודיע כי החליט לתמוך בסיבוב השני בעמיר פרץ לראשות המפלגה.

"לאחר ששקלתי ובחנתי את מכלול השיקולים הקשורים בבחירות לראשות מפלגת העבודה, לאחר שהתייעצתי עם חברותיי וחבריי , החלטתי להתייצב ולתמוך במועמדותו של עמיר פרץ לראשות המחנה הציוני. מצטרפים להחלטתי זו עמיתיי ח״כ איילת נחמיאס- ורבין וח״כ פרופ׳ מנואל טרכטנברג", הודיעה הבוקר הרצוג.

"ישיבה על הגדר אינה אופציה בהכרעות מהותיות. ניסיונו הכולל של עמיר, הרקורד הבטחוני, המדיני החברתי והכלכלי שלו השילוב הם שהכריעו את הכף. לניסיון תפקיד מכריע במנהיגות. לעמיר יתרון מובהק בכך", הסביר הרצוג.

"לא ביקשתי דבר ולא קיבלתי דבר. עמדתי על שלושה עקרונות: שמירה על המחנה הציוני, דהיינו האחדות עם התנועה, מעמדה של ציפי לבני כיו"ר התנועה והתחייבות לפעול להקמת גוש פוליטי בראשותנו להחלפת הליכוד ונתניהו. שמחתי שעמיר פרץ נענה לכל אלה ואני שיפעל ליישומם. אני קורא לתומכיי להתייצב לימינו של עמיר, לבסס את ניצחונו ולפעול במשותף להחלפת השלטון".

החלטתו של הרצוג היא למרות הודעתו של אבי גבאי כי יבקש ממנו להישאר בתפקידו כראש האופוזיציה עד לבחירות.

גם המועמד המפסיד ח"כ אראל מרגלית, צפוי להודיע על תמיכתו והתייצבותו לצדו של עמיר פרץ.

הבחירות לסיבוב השני יתקיימו ביום שני הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר