מפנה את האש

פרשיות השחיתות: נתניהו נגד 'התקשורת שמפציצה בכותרות'

הפרשות הנכרכות בשמו של נתניהו הולכות ומצטברות, ואת לחציו ותסכוליו הוא פורק על מושאי שנאתו הוותיקים - כלי התקשורת העויינים - ומפרט את אופן פעולתם, לדבריו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך פייסבוק)

ראש הממשלה מגיב בתוקפנות הערב (חמישי) לפרסומים ההולכים ומצטברים אודות מעשי שחיתות של מקורביו, שחלקם אף נכרכו בשמו.

את זעמו מפנה - כרגיל - נתניהו לעבר כלי התקשורת, בהם כמובן לא כלולים העיתונים ישראל היום ומקור ראשון וערוץ 20.

וכך הוא כותב: "השיטה של ה'פייק-ניוז' פשוטה: מדביקים תמונה של ראש הממשלה על כותרות מפוצצות עם האשמות חסרות בסיס, ומצפים ששטיפת המוח תעשה את העבודה על דעת הקהל".

מקורבו של נתניהו, עו"ד שמרון, ביציאה מחקירתו השבוע (צילום: אבי מועלם וניצן דרור, ynet)

"בעבר זה אכן הצליח להם", ממשיך נתניהו, "כשקיבלנו את ברק ב-1999 עם 'שחר של יום חדש' ואוטובוסים מתפוצצים בכל שני וחמישי".

"לצערם, בימינו זה כבר לא הולך להם, מפני שלעם ישראל יש פתחון פה להגיד את דעתו ואת האמת - ולחשוף את שקריהם באמצעות הרשתות החברתיות", מסיים ראש הממשלה את הפוסט הכועס.

השבוע כזכור נחקרו מספר פעמים, תחת אזהרה, שני מקורביו הגדולים ביותר של נתניהו, עו"ד דוד שמרון ושלמה פילבר, הראשון ב'פרשת הצוללות' והשני ב'פרשת בזק', והם אף נשלחו למעצר בית.

התמונה שפרסם ראש הממשלה בפוסט מהערב (צילום מסך)

בתוך כך, הארכיון מאמת הערב את גרסת נתניהו בהקשר לפרשת הצוללות: בעוד יו"ר יש עתיד יאיר לפיד טען אתמול בראיון לחדשות 2 כי ראש הממשלה אישר לגרמנים למכור צוללות גם למצרים בניגוד לאינטרס הביטחוני הישראלי, ורמז כי זה קשור לאינטרסים של מקורבו עו"ד שמרון, מתברר כי העיתון הגרמני "דר שפיגל" דיווח כבר בשנת 2012 כי ממשלת ישראל בראשות נתניהו הפעילה לחצים כבדים על גרמניה לבטל עסקה זו., וכי אף התקיימו שיחות מתוחות בענין בין נתניהו לקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל.

כמו כן, בחדשות 10 דווח כי חקירתו של שמרון התמקדה בעבירות כלכליות שאינן ידועות בשלב זה, ולא בפרשת הצוללות בה נכרך כמו שמו של נתניהו, כך שככל הנראה חלקו בפרשה זו נראה כעת משני באופן יחסי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר