ירה ונורה

בעת ניסיון מעצר: המחבל פתח באש וחוסל

במהלך פעילות כוחות הביטחון למעצר מבוקשים שביצעו פיגועי ירי שלף אחד מהם נשק והחל לירות לעבר הכוחות שהשיבו באש וחיסלו אותו. לא היו נפגעים לכוחותינו (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הנשק בו ירה המחבל (צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות מעצרים שביצעו הלילה (ראשון) לוחמי הימ"מ (היחידה ללוחמה בטרור) של משמר הגבול/משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי וכוחות צה"ל, נהרג מבוקש פלסטיני מירי של לוחמי הימ"מ לאחר שזה שלף נשק לעברם.

2 אירועי ירי שהתרחשו במהלך השבת ביו"ש, האחד לעבר רכב באזור עטרת והשני לעבר פילבוקס צבאי באזור נבי סאלח, הביאו הלילה בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של השב"כ למבצע מעצרים של לוחמי הימ"מ, אנשי שירות הביטחון הכללי וכוח צה"ל, באזור הכפר נבי סאלח שבאזור רמאללה.

במסגרת ההיערכות למעצרו של המבוקש הפלסטיני אשר הוחשד כמי שביצע את הירי בשני הפיגועים אתמול, פעלו הכוחות באזור נבי סאלח עד לאיתורו של החשוד בביצוע הפיגועים, אעמר אחמד חליל בן 34, תושב נבי סאלח.
במסגרת הניסיון לעצור אותו, שלף אעמר נשק מייצור עצמי לעבר הכוחות.

משזיהו שהמבוקש חמוש ביצעו לוחמי הימ"מ לעברו ירי במסגרתו הוא נהרג. במקום נעצר חשוד נוסף אשר היה עם המבוקש. אין נפגעים לכוחותינו.

בנוסף, במהלך הלילה פעלו כוחות החטיבה המרחבית ״עציון״ ולוחמי מג״ב במרחב הכפר בית אומר על מנת לתפוס כספים שניתנו על ידי ארגון הטרור חמאס לאביו של המחבל אשר ביצע את פיגוע הדריסה סמוך לבית אומר ב-27 בנובמבר 2015 ובו חמישה חיילים נפצעו.

כחלק מהמבצע נתפס רכב בשווי אלפי שקלים השווה ערך לכספים שניתנו לו על ידי הארגון. פעילות זו מצטרפת למאמצים הרבים הנעשים במרחב נגד עידוד הטרור ומתן תגמול למשפחות מחבלים.

במקביל, במהלך הלילה עצרו כוחות צה״ל, שב״כ ומשטרת ישראל באיו"ש שני מבוקשים. בחברון נעצר מבוקש פעיל בארגון טרור חמאס. ביהודה- בדורא נעצר מבוקש החשוד במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון.

המבוקשים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר