לאחר שבועיים

ח"כ יגאל גואטה שוחרר מבית החולים: "תודה לעם על התפילות"

ח"כ יגאל גואטה שאושפז לפני כשבועיים לאחר ההתמוטטות בטיול בפראג, שוחרר מבית החולים. "תודה לכם עם ישראל היקר על התפילות, על הדאגה, הביקורים וההתעניינות" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מזכ"ל ש"ס ח"כ יגאל גואטה שוחרר הצהריים (חמישי) מבית החולים איכילוב, לאחר שאושפז לפני כשבועיים וחצי במהלך ביקור בפראג, שם התמוטט ולאחר מספר ימים, בערב שבת, הוטס לישראל.

בהודעה שפרסם ח"כ גואטה נאמר: "ברגעים אלו שוחררתי מבית החולים. בראש ובראשונה תודה לבורא עולם על כל הטוב אשר גמלנו, הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו".

גואטה ביקש להודות לצוות הרפואי: "תודה מיוחדת לבית החולים איכילוב ולחטיבה הכירורגית בראשותו של הפרופסור יוסף קלאוזנר יחד עם הצוות המסור שטיפלו בי במסירות נפש.

ביקור חולים (באדיבות המצלם)

"לכל המבקרים מכל גווני הקשת הפוליטית, חבריי היקרים לתנועה ובראשם ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי אשר דאג לכל הפרטים החשובים בהטסתי לארץ, תודה לאיש החסד רב הפעלים הרב אלימלך פירר".

גואטה הודה על התפילות: "תודה לכם עם ישראל היקר על התפילות, על הדאגה, הביקורים וההתעניינות בכל רגע, זה לא מובן מאליו שתזכו לבריאות איתנה ושיתגשמו כל משאלות ליבכם לטובה".

גואטה הודיע כי ישוב לפעילות ציבורית כבר בשבוע הבא: "בעזרת ה' יתברך תחילת השבוע הבעל"ט נשוב לפעילות ציבורית וקווי ה' יחליפו כח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר