התבוסה הישראלית

נסראללה: מה שראינו באל-אקצא זה ניצחון

מזכ"ל חיזבאללה התייחס לכניעה הישראלית ולהסרת אמצעי האבטחה שהוצבו אך לפני שבוע בהר הבית: "מה שראינו שם זה ניצחון. הם הצליחו להגן על מסגד אל אקצא" (חדשות, ארץ)

חסן נסראללה, ארכיון (צילום: Ahmad Khateib /Flash 90)

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה התייחס הערב (רביעי) להחלטה הישראלית להסיר את המצלמות וגלאי המתכות מהר הבית למרות פיגוע הטרור שם לפני כשבוע וחצי בו נרצחו שני שוטרים על ידי שלושה ערבים ישראלים. בנאום מוקלט ששודר בטלוויזיה בלבנון ברך נסראללה את מי שהוא כינה 'החברים מהגדה המערבית וירושלים' לדבריו: "הם הצליחו להגן על מסגד אל-אקצה ולגרום לישראל להסיר את אמצעי האבטחה".

עוד אמר נסראללה: "הם כפו ניצחון. מה שראינו בימים האחרונים זה ניצחון, זה דגם חדש של התנגדות". בהתייחסו לדבריו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נגד ארגון חיזבאללה, אמר נסראללה כי לא יגיב על דבריו של טראמפ בכדי להקל על המשלחת הלבנונית הממשלתית שנמצאת בארה"ב וכדי לא להביך אותה.

בנוסף התייחס נסראללה בנאומו למבצע הצבאי שעורך ארגונו באזור העיירה ערסאל שבמזרח לבנון, על גבול סוריה. לדברי נסראללה, ארגונו תכנן את המבצע היטיב וההחלטה לצאת ולהילחם שם הייתה של ארגונו בלבד ולא מהשפעה של איראן או סוריה.

החגיגות בעזה (חמאס)

כזכור, השבוע הורתה הממשלה למשטרת ישראל להסיר את השערים החשמליים ומצלמות האבטחה שהוצבו בהר הבית לאחר הפיגוע בהר הבית.

ההחלטה להסיר את אמצעי האבטחה התקבלה לאחר עימותים קשים שפרצו ברחבי הארץ ובמזרח ירושלים על ידי ערבים ישראלים ופלסטינים, דחיפה נוספת להסרת אמצעי האבטחה הייתה התקרית בירדן במהלכה מאבטח בשגרירות ירה למוות בירדני שסיפק רהיטים לשגרירות לאחר שנדקר באמצעות מברג. התקרית הביאה למשבר בין המדינות ובמסגרת ההסדר ישראל הסירה את המגנומטרים מהר הבית והמאבטח וצוות השגרירות שבו לישראל מבלי שנחקרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר