מוצרי חלב ראשונים של טרה בכשרות העדה החרדית

לאחר שבד"ץ אגודת ישראל הודיע על הסרת הכשרות מטרה, עקב מעבר המחלבות לכשרות העדה החרדית, יוצאים היום במחלבות טרה בקמפיין עם מוצרי החלב הראשונים בכשרות החדשה: "הצעד הזה נעשה על מנת לענות על צורך אמיתי שזיהינו בקרב צרכנים בציבור החרדי" (חרדים)

כיכר השבת | מקודם |
מוצרי חלב ראשונים של טרה בכשרות העדה החרדית. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

מחלבות טרה משיקים היום (רביעי) את מוצרי החלב הראשונים בכשרות בד"ץ העדה החרדית, לאחר שפורסם על תזוזות בעולם הכשרות ובענף החלב וכי בד"ץ אגודת ישראל הודיע על הסרת הכשרות ממחלבת טרה לאחר שישים שנה רצופות.

טל רבן, מנכ"ל מחלבת טרה מסר כי המהפך בכשרות המחלבות נעשה על מנת לענות על "צורך אמתי שזיהינו בקרב הצרכנים בציבור החרדי". לדבריו, בעקבות שינוי מערך הכשרות במחלבות טרה "יתאפשר לקהל נוסף של צרכני מהדרין ליהנות ממוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר".

מטרה מוסרים כי "בתהליך המעבר לכשרות בד"צ העדה החרדית הושקעו במחלבת טרה משאבים אדירים על מנת לעמוד בדרישות הכשרות המחמירות בכל שלבי הייצור: החל בהשגחה בתהליך החליבה, סקירה ואישור כל חומרי הגלם, הכשרת מערכי הייצור וכלה באריזת המוצרים עברו התאמה מלאה לדקדוקי הכשרות, תוך השגחה צמודה של משגיחי הבד"צ כדי לאפשר לצרכנים ליהנות ממוצרי חלב משובחים ברמת הכשרות הגבוהה ביותר".

שינוי מערך הכשרות בטרה. (יחצ)

המוצר הראשון שאיתו תצא החברה בכשרות בד"צ העדה החרדית הנו החלב הניגר באריזת 1 ליטר ו-2 ליטר שקית וקרטון. תוך ימים ספורים יצטרפו גם מוצרי הניגרת כדוגמת לבן, גבינה לבנה, חמאה, שמנת ולאחריהם עוד ועוד מוצרים עד להשלמת מגוון מוצרי טרה בכשרות בד"צ עדה חרדית.

השקת מוצרי טרה תחת כשרות בד"צ עדה חרדית תהיה הדרגתית ותוך מספר שבועות יושלם כלל המגוון של מוצרי טרה בכשרות בד"צ העדה החרדית.

בטרה מוסיפים כי כחלק ממערך הכשרות של טרה, תמשיך ההשגחה ומתן הכשרות של בד"צ איגוד רבנים בראשות הרב ווסטהיים: "הרב ווסטהיים נתן וימשיך לתת את כשרותו למוצרי מולר החל מהשקתם בישראל וכעת ירחיב את השגחתו גם למוצרי צוריאל ומוצרי טרה בשלב המעבר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר