נאיביות?

המתאגרף מוותר על האליפות למען השלום

המתיחות שפרצה בחודש האחרון בין הודו לסין על רקע סלילתו של כביש סיני בגבול הביאה מתאגרף הודי שניצח את יריבו הסיני לוותר על האליפות למען השלום בין המדינות (בעולם)

סינג חוגג לאחר הניצחון (צילום מסך טוויטר)

ויג'נדר סינג, מתאגרף מהודו בעל מדליית ארד אולימפית, הודיע השבוע כי הוא מוכן לוותר על חגורת האליפות בה זכה בסוף השבוע בקרב מול מתאגרף סיני, בכדי להעביר מסר של שלום על רקע המתיחות בגבול בין הודו לסין.

בקרב שנערך אתמול (שבת) במומבאי גבר סינג (ההודי) על המתאגרף הסיני זולפיקאר מימיטיאלי ובכך זכה בתואר אלוף אסיה הפאסיפית במשקל בינוני של ארגון האגרוף העולמי WBO.

עם ההכרזה על ההכתרה אמר המתאגרף ההודי כי הוא מבקש לשלוח מסר של שלום וניצחונו מתגמד לעומת הידידות בין המדינות, וקרא לסיים את המתיחות בגבול בין סין להודו. בסרטון שפרסם המתאגרף אמר: "אני רוצה לתת את החגורה לזולפיקאר (המתאגרף הסיני). אני מקווה שיהיה שלום בגבול. מדובר במסר של שלום. זה הכי חשוב", אמר סינג.

כזכור לפני כחודש פרצה מתיחות בין המדינות במישורי ההימלאיה במקום בו נפגשות טיבט, הודו ובהוטן. המתיחות פרצה לאחר שהודו התנגדה לרצון הסיני להאריך את כביש שלה לאורך הגבול, בתגובה הגבירו את ההודים את הכוחות הצבאיים בגבול, וסין דרשה שהודו תסלק מיד את הכוחות שהעביר לאזור הגבול. הודו מסרבת לכך עד שהסינים ייסוגו מכוונתם להאריך את הכביש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר