עד המדינה

ארי הרו יוצא לחו"ל: יחזור עם מידע נגד נתניהו?

עד המדינה החדש, ארי הרו, יוצא בתזמון מפתיע לחופשה בחו"ל ולדברי גורמים הקרובים לחקירה ישנן הערכות כי הוא ישוב עם חומרים נוספים כנגד מעסיקו לשעבר נתניהו (פוליטי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אלכס קולומויסקי, "ידיעות אחרונות")

ארי הרו, עד המדינה החדש, ומי שהיה ראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יוצא היום (שני) לחופשה בחו"ל, אך גורמי הקרובים לחקירה מעריכים כי הרו יחזור לארץ עם חומרים נוספים נגד נתניהו.

על פי הדיווח ב-ynet, ישנה אפשרות שהרו ישוב לארץ עם חומרים שדאג לשמור בחו"ל. חלק ניכר מעדותו של הרו נוגע לאירועים שהתרחשו עם בני הזוג נתניהו בעת נסיעתם לחו"ל.

בתוך כך, במשטרה נערכים לזמן את נתניהו לחקירה נוספת תחת אזהרה ולעמת אותו עם החומרים שארי הרו העביר במסגרת הסכם עד מדינה. כמו כן, יתכן וגם שרה נתניהו תצטרך להעיד במסגרת הפרשה.

אמש הובאה גרסתו של ארי הרו, ועל פי הדיווח בחדשות 2, הרו אמר למקורביו: "מאשימים אותי בעבירה שאיננה קשורה לראש הממשלה ולדעתי לא עברתי אותה. הברירה היא לא אם אני או הוא הולכים לכלא, אלא אם אני אלך לכלא ללא סיבה או לא".

עוד אמר הרו כי "ההגדרה של עד מדינה זה מישהו מבפנים שבא ומתהפך על הבוס שלו. זה לא נכון. תיק 2000 זו לא פרשיה שאני פתחתי. זה משהו שבעל כורחי נפל עליי כשהייתי שם. היכולת שלי לדבר או לא לדבר עם המשטרה זה לא רלוונטי. ייקח זמן, אבל בסוף אנשים יבינו שאני לא מה שהם חושבים שאני תחת הכותרת 'עד מדינה' - לא בעבירות שבהן מאשימים אותי ולא בהסכם שחתמתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר