"העיקר לשמח"

מה הופך אירוע למושלם? תשובה נכונה: מפלי שוקולד

כל אירוע הופך לשמח יותר אם יש בו גם בר מתוקים, אבל לא מאלו הפשוטים: מגשי פירות צבעוניים ומעוצבים, מאפים מתוקים, וכמובן גולת הכותרת: מפלי שוקולד נוטפים שלא רק הילדים לא יכולים להתאפק מלגשת אליהם מייד (סטייל, שיווקי)

מפלי שוקולד - גולת הכותרת של בר המתוקים. (צילום: מושיקו אנקרי)

לא משנה איזה אירוע תעשו, תמיד בר מתוקים משדרג כל שמחה. אנחנו לא מדברים רק על מאפים, ומגשי פירות עצומים ומעוצבים, אלא גולת הכותרת שדורשת התמחות מיוחדת: מפלי השוקולד נוטפי המתיקות.

בר מתוקים לאירועים

מושיקו אנקרי, רק בן 31, וכבר הפך להיות מעצמה בכל הקשור לבר מתוקים. בין אם זו חתונה, בר מצווה או יום הולדת, יום גיבוש, אירועי עובדים ואפילו שמחות ענק - מפלי השוקולד שלו תמיד ישאירו אתכם עם טעם מתוק.

גם מי שפוחד להתקרב לשוקולד מריר, במיוחד במפלי השוקולד המפתים, לפי מחקרים רבים השוקולד המריר מכיל גם סגולות בריאותיות. כמה קוביות של שוקולד מריר עשויות להפחית את הסיכון ללקות בהתקף לב. המחקרים מתייחסים לשוקולד שמכיל כמות גבוהה של קקאו - היינו שוקולד מריר, בדיוק הסוג שבו משתמש מושיקו.

מושיקו כבר 8 שנים בתחום, והוא כבר הגיע לכל רחבי הארץ - לכל אירוע הוא מביא את השירות הטוב ביותר: מהצפון לדרום, הוא כבר יגיע ויהיה שם עבורכם. כמובן, כדאי לתאם כמה שיותר מראש, כי רשימת ההמתנה לא קצרה...

את הכניסה לחיי המטבח הוא קיבל מסביו מסעוד ז"ל שגם כשהיה גר בתוניס, ואחר כך צרפת וישראל, היה עוסק במאפיות ומתוקים במקצועו. האהבה למאכלי המתיקה שמביאים שמחה לאדם, משכה אותו לעסוק גם הוא עצמו בכך: וככה הוא מצא את עצמו מתחיל כטבח, ואז קונדיטור, הוא למד והתמחה, עד שבסוף החליט לפתוח עסק עצמאי.

יחד עם הצוות המסור שלו הם חורשים את הארץ עם בר המתוקים והעיצובים המיוחדים שלו: כל מה שתרצו כדי להמתיק את האירוע יהיה שם, וופל בלגי, שוקולדים, מאפים, פירות וכמובן מפלי השוקולד המיוחדים.

רק לאחרונה הוא ערך אירוע של ארגון "זה לזה" ל-250 בנות, בהדריה ירושלים, כדי להביא מעט אור ושמחה ליתומים ויתומות, ואין דרך טובה יותר להמתיק מעט את שגרת החיים עם מפלי השוקולד של מושיקו אנקרי.

מה מושך אותך למקצוע? "אני אוהב לשמח אנשים" אומר אנקרי, "ואין דבר יותר משמח מאשר שאנשים מבסוטים ואומרים תודה. יש כאלה שהתאכזבו מהאולם בו הם ערכו את האירוע, והודו שרק בזכות בר המתוקים שלי השמחה הייתה גדולה".

מוצרי השוקולד שלו בהשגחת העדה החרדית, והמגזר כבר מתחיל להכיר אותו. בין אם זו הכנסת ספר תורה בקרית ספר או חתונות ואירועי נגידים במגזר, ממודיעין ועד בני ברק, הוא כבר שם.

מה סוד ההצלחה? "להביא את השירות הכי טוב, הכי מהיר ואדיב, כאשר המטרה היא פשוטה: לשמח אנשים" אומר אנקרי.

אם אתם בדרך לתכנון אירוע, ואתם רוצים להשאיר רושם עם מפלי השוקולד המרהיבים, כדאי שתפנו למושיק. הילדים בטוח יהנו, והאמת? גם המבוגרים לא מצליחים להתאפק...

בר מתוקים לאירועים | מושיק אנקרי | 054-7465023 | או לחצו כאן לעמוד הפייסבוק שלו

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר