הפיוס שלאחר המחלוקת

גפני וראש עיריית הרצליה נפגשו; "היחסים חזרו לתקנם"

לאחר המחלוקת בין ראש העיר הרצליה משה פדלון לנציג 'דגל' אלעד צדיקוב - שבשיאה הודח צדיקוב מתפקידו וגפני ביטל פגישה עם פדלון, אתמול נועדו הצדדים לפגישת פיוס ויישרו את ההדורים (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פגישת הפיוס (באדיבות המצלם)

לאחר המחלוקת הקשה בין נציג 'דגל התורה' בעיריית הרצליה, אליעד צדיקוב, וראש העיר משה פדלון, ההדורים בין השניים יושבו והם ישובו לשתף פעולה.

ב'יתד נאמן' מדווח הבוקר (רביעי) כי במהלך פגישה שהתקיימה אתמול בין יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, ראש עיריית הרצליה פדלון ונציג 'דגל' צדיקוב, סוכם על החזרת שיתוף הפעולה בין הצדדים.

כזכור, בבחירות האחרונות 'דגל התורה' תמכה בפדלון לראשות העיר על הוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, אך כזכור, בחודשים האחרונים נוצרה מתיחות עזה בין פדלון לצדיקוב.

הרקע למריבה של צדיקוב עם ראש העיר הייתה התנגדותו לכפיית השקפה בעייתית בגני הילדים. בעקבות המריבה ביניהם הדיח פדלון את צדיקוב מתפקידו, מה שעורר זעם רב אצל גפני שמיהר לבטל פגישה עם פדלון.

המתיחות נמשכה מספר חודשים, במהלכם ביטל גפני פגישה שהיתה אמורה להתקיים בינו לבין פדלון, עד שהצדדים הבינו כי מוטב שישובו לשתף פעולה.

בעקבות כך נועדו אמש ראש העיר פדלון ומנכ"ל העירייה עם גפני. בסיום הפגישה, שהתנהלה באווירה טובה, סוכם על חזרה לשיתוף פעולה מלא.

ח"כ משה גפני אמר לאחר הפגישה כי "אני שמח ומברך על כך שהיחסים בין 'דגל התורה' והרב אלעד צדיקוב, לבין ראש עירית הרצליה משה פדלון, חזרו לתקנם. תמכנו במשה פדלון לראשות העיר בהוראת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, ואני רואה חשיבות רבה לכך שהרב צדיקוב וראש העיר ישובו לעבוד ביחד ובשיתוף פעולה, גם למען הצרכים הדתיים בעיר וגם עבור כלל צרכי תושבי הרצליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר