פרסום ראשון

מנכ"ל משרד הפנים מבטל את ההקצאה לסמינר הישן בי-ם

מנכ"ל משרד הפנים הודיע על ביטול ההקצאה לסמינר 'הישן' בירושלים - שניתנה על חשבון החיידר הספרדי "סנהדרין". לטענתו, אישור ההקצאה אמש, נבע מ"תקלה טכנית". המכתב המלא (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ילדי "סנהדרין" מפגינים נגד העירייה. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

פרסום ראשון: מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן עצר את ההקצאה לסמינר הישן על חשבון החיידר הספרדי "סנהדרין", כך נודע ל"כיכר השבת".

אמש (ראשון), פורסם מכתב של מנכ"ל משרד הפנים למנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב, בו מודיע כהן כי הוא מאשר את ההקצאה לטובת סמינר הישן. אלא שהצהריים שיגר כהן מכתב בו הוא מודיע על ביטול ההקצאה.

במכתבו, כותב כהן למרחב כי המבנה נמצא במחלוקת וכי קיבל מכתבים מהנהלת "סנהדרין" ומוועד ההורים המתנגדים להקצאה לטובת הסמינר. בסיום מכתבו, מודיע כהן למרחב כי החליט לבטל את האישור על ההקצאה לטובת סמינר הישן.

ההודעה של מנכ"ל משרד הפנים

יצוין, כי הורי התלמידים הספרדים תלו בכל השבועות האחרונים תקווה בשר הפנים אריה דרעי ומשרדו כי הם אלו שיעצרו את העברתם מהמבנה הקבוע בן הם שוכנים עשרות שנים.

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי בעקבות מכתבו של כהן, מרחב פנה אליו במכתב נוסף וביקש אישור מחודש ממשרד הפנים בכדי לבקש את ההקצאה לטובת סמינר 'הישן' על חשבון 'סנהדרין', תוך שהוא מציין כי הנושא נבדק גם מול ההנהגה החרדית. יודגש, כי למרות דבריו של מרחב, במועצת חכמי התורה נשמעו קולות נגד המהלך.

כזכור, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף הורה לנציגי ש"ס לעשות ככל שביכולתם בכדי "למנוע את גירוש ילדי ספרד". אמש, חלה התפתחות משמעותית בפרשה, כאשר מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הביע תמיכה בפינוי החיידר הספרדי לטובת הסמינר.

הפגנה של ילדי הת"ת נגד הפינוי (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר