758.7 מיליון דולר

אבטחה כבדה על ביתה של הזוכה הגדולה בתולדות ארה"ב

מייביס וונזיק, שזכתה בסוף השבוע האחרון בסכום הגדול בהיסטוריה לזוכה יחיד, זוכה מאז נחשפה זהותה לתגבור ניכר של אבטחה כבדה על ביתה שהפך מוקד עליה לרגל (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הזוכה המאושרת (צילום מסך: מתוך רשת WBZ)

אל ביתה של מייביס וונזיק, האישה מהעיר צ'יקופי במסצ'וסטס שזכתה בסוף השבוע האחרון בסכום אסטרונומי של 758.7 מיליון דולר בהגרלת ה-פאוורבול בארה"ב, נשלחו כוחות מתוגברים של שוטרים כדי לאבטח אותה.

לדברי דובר המשטרה המקומית, "השוטרים רוצים שמייביס תדע שהם נמצאים כאן אם היא צריכה אותנו". שוטר בשם מייקל ווילק תיאר לכלי התקשורת כי השוטרים התפרסו מסביב לביתה, ואפילו חנו במגרש החנייה שלה, בעת שלמקום הגיעו סקרנים רבים, תושבי השכונה ועיתונאים .

ווילק הוסיף, כי התקשורת מכבדת את פרטיותה של מייביס, אך השכנים מספרים שהסקרנים שהגיעו למקום לא מפסיקים לשאול שאלות עליה. הוא הבהיר כי "חוץ מהתקשורת, יש אנשים שדופקים על הדלתות ושואלים תושבים איפה היא גרה. אנחנו לא הולכים לסבול מצב שבו מטרידים אותה". השוטר סיכם את דעתו על הזכייה: "זה דבר נהדר".

מייביס וונזיק (53), הזוכה בסכום הגדול בהיסטוריה לזוכה יחיד, סיפרה לאחר שנחשפה זהותה כי היא התפטרה מעבודתה כאחות בית חולים אחרי 32 שנים. "הדבר הראשון שאני רוצה לעשות, זה להישען אחורה ולהירגע", אמרה לעיתונאים.

לזוכה המאושרת ישנם שני ילדים, בן 26 ובת 31. בשנה שעברה נהרג הגרוש שלה, וויליאם שעבד ככבאי, בתאונת פגע וברח בעת שישב בתחנת אוטובוס במסצ'וסטס, על ידי נהג משאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר