פרסום ראשון

פרשת "בית יעקב" בגבעת שאול: הושג פתרון, השביתה - בוטלה

יממה לאחר איומי ועד ההורים בבית הספר "בית יעקב" בגבעת שאול בירושלים - להשבית את הלימודים, היום נמסר כי האיום הוסר לאחר שהושג פתרון - בסיוע צביקה כהן ובר עזר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בית הספר "בית יעקב" (צילום: גוגל מפות)

פרסום ראשון: יממה לאחר שפרץ משבר בית הספר "בית יעקב" בגבעת שאול, כפי שדווח ב"כיכר השבת", כשוועד ההורים איים שלא לפתוח את שנת הלימודים, נראה כי המכתב יצא ללא הסכמה של ההורים כולם, ובינתיים המשבר נפתר והלימודים ייפתחו כרגיל.

במכתב ששלח אריאל גולן, אחד ההורים שריכז את המאבק, הוא כתב כי "נמצא פיתרון הולם זמני לשתי הכיתות ואי"ה ביום רביעי תפתח שנת הלימודים כסדרה".

ההודעה על הסרת האיום

גולן נותן את הקרדיט למחזיק תיק החינוך חרדי ויו"ר ש"ס בעיריית ירושלים, צביקה כהן, ומנהל מנח"ח איתמר בר עזר.

בין היתר הוסכם לשכור מבנה נוסף כשמחלקת החינוך בעירייה תשלם את השכירות, מבנה בו יתקיימו החוגים ופעילויות דומות.

כפי שדווח אמש ב"כיכר השבת", הורים לבנות בבית הספר "בית יעקב" בגבעת שאול איימו להשבית את הלימודים בתחילת השנה, ביום רביעי הקרוב, בשל מאבק על כיתות במבנה בו לומדות התלמידות.

במכתב ששיגר ועד ההורים לנציגים החרדים בעיריית ירושלים נכתב כי "אנו הורים לתלמידות בית ספר בית יעקב שאול הזדעזענו לשמוע כי קיימת מחשבה להעביר את בנותינו ללמוד במבנה אחר שאינו המבנה הרגיל של בית הספר בית יעקב גבעת שאול".

לדבריהם: "זה זמן רב שאנו מתלוננים על התנאים הקשים בהם לומדות בנותינו בבית הספר וזאת בשל גידול האוכלוסין בשכונה מחד ומחסור חמור במבנים למוסדות חינוך חרדי מאידך. אנו ערים למצוקת המבנים בשכונה עבור המוסדות החרדיים ומבינים את הבעיה הקיימת בשנת הלימודים הבאה והמחסור בשתי כיתות לימוד. בשלב זה מדובר על תלמידות כיתות ב', אולם, אין זה מתקבל כלל על הדעת להעביר את בנותינו העולות לכיתה ב' למבנה אחר".

מכתב ההורים

"כמובן", כותבים ההורים, "שהמחשבה להעבירן לשכונה אחרת הינה מופרכת ובלתי אפשרית בעליל. שליחת בנות קטנות כאלה באוטובוסים/הסעות הינו מעשה חסר אחריות לחלוטין ואנו מתנגדים לו בכל תוקף".

ההורים איימו כי "במידה ובכל זאת ייאלצו לשלוח שתי כיתות למבנה אחר יש צורך במציאת פתרון סמוך ונראה לבית הספר וכמובן לא מחוץ לשכונה. פתרון זמני זה מוכרח שיהיה במקביל לעבודה מסיבית למציאת פתרון קבע הולם למאות תלמידות השכונה.

"אנו מצפים לפתרון מיידי לבעיה. אם וכאשר לא יימצא פתרון עד לתחילת שנת הלימודים ניאלץ להשבית את הלימודים לכלל התלמידות".

כעת, כאמור, נמסר כי הושג הפתרון הרצוי ושנת הלימודים תפתח כסדרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר