צפו בווידאו

האם אדם וירטואלי ישתלט בשנים הקרובות על המסך העולמי?

שירותי המזון וענף המשחקים כבר נשלטים על ידי תוכנות בינה מלאכותית, אולם האם בעשורים הקרובים יחליפו תוכנות המחשב גם את האיש שמול המצלמה? חוקרים טוענים שכן (מעניין)

(מתוך הסרטון של "מייק דיגיטל")

הטכנולוגיה ותוכנות הבינה המלאכותית כבר הצליחו להיכנס חזק לתחומים שתופעלו בעבר על ידי בני אדם, כמו משחקים מורכבים ושירותי מזון, אולם האם בקרוב אדם דיגיטלי יחליף אדם אמיתי גם על המסך?

חוקרים שבחנו את תעשיית הווידאו העולמית מעריכים כי עד שנת 2045, בני האדם כבר לא ינהלו תכניות בהוליווד, כאשר במקומם, "אנשים דיגיטליים" ייכנסו לתחום, יערכו סרטים וייצרו דמויות.

בין השאר, חשף לאחרונה ה-Digital Human League את "מייק דיגיטל", דמות מלאכותית דיגיטלית שייצר מפיק בכיר. הרעיון, כפי שמסבירה הדמות עצמה בסרטון שעלה לרשת, הוא "לייצר אדם וירטואלי שמגיב בזמן אמת".

בניגוד לדמות באנימציה שהעבודה עליה עשויה לארוך זמן רב, במקרה של יצירת דמות וירטואלית, מדובר בעבודה קלה וקצרה יותר עבור היוצר. בנוסף, הדמות הוירטואלית משדרת יותר אמינות מדמות אנימציה - טוענים גורמים בתחום בשיחה עם "דיילי מייל".

באם תעשיית הווידאו העולמית תאמץ את הדמויות הווירטואליות, הרי שמדובר במהלך שעשוי לחסוך סכומי עתק של עשרות מיליוני דולרים ויותיר שחקנים רבים ללא עבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר