צפו: עיתונאי ביצע חילוץ דרמטי בשידור חי

שדרן רשת CNN חילץ נהג מכונית שנסחף עם מכוניתו בשיטפונות ליד יוסטון. הנהג הצליח להימלט מהמכונית בעזרתו של השדרן שסיקר באותה עת את השיטפונות (בעולם)

החילוץ הדרמטי (צילום: צילום מסך)

בעיר בומונט, ממזרח ליוסטון בטקסס, נחלשים בשעות האחרונות גשמי הסופה 'הארווי', אך עם זאת ההצפות בעיר עדיין מקשות על התושבים. רגע מעניין נקלט היום במצלמות של רשת CNN, כששדר הערוץ דרו גריפין ששידר מהשיטפונות הבחין באדם שנסחף עם מכוניתו ורץ להצילו באמצע השידור. את החילוץ ביצע השדרן באמצעות חבל.

מיד לאחר מכן אמר: "הרגע הצלנו את האיש הזה, לא היה זמן לקרוא למוקד החירום, הוא פשוט שט במורד הזרם". גריפין נראה בסרטון ששודר שוב ושוב כשהוא אומר לנהג המכונית: "בוא, אדוני, נביא אותך ליבשה, אתה בסדר? אתה חי". הנהג שיצא מהמכונית שנסחפה הצטרף לשידור והודה לשדרן על הסיוע המהיר שהציל אותו.

כאמור הסופה נחלשת בשעות האחרונות ובשעות הקרובות יתחילו הכוחות בהערכת הנזקים. על פי הערכות, עשרות אלפי בתים ניזוקו בשיטפונות.

היום אותרו גופותיהם של שישה בני משפחה אחת שטבעו יחד עם מכוניתם בשיטפונות. ראש העיר של יוסטון, סילבסטר טרנר, קרא הערב לממשל הפדרלי להאיץ את התקצוב לשיקום העיר, "אנו לא נוכל לשלם את כל הכסף הזה מתקציב העיר" אמר ראש העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר