צפו בווידאו

אם לא תסתכלו על החלונות, לא תאמינו שזה מטוס

המטוס המסחרי המפואר בעולם של חברת Crystal Skye עולה לאוויר ומציע מסלולי חופשה מסביב לעולם בפאר שעוד לא נראה כמותו. והמחיר? הוא כנראה יקר מדי עבורכם ועבורנו (תיירות, בעולם)

ג'ודי לוין גרוס | כיכר השבת |
(צילום: Crystal Skye)

קריסטל קרוזס, חברת התיירות היוקרתית שהציעה חופשות בספינות יוקרה, מעלה לאוויר את המטוס-מלון המעופף הראשון שלה, אחד המטוסים המסחריים המפוארים ביותר שראיתם אי פעם. החברה רכשה מטוס בואינג 777-200LR, ושינתה את החלל הפנימי שלו ללא היכר. כך, שממטוס שהכיל 300 מושבים, כעת הוא מותאם ל-88 מושבים בלבד.

החברה החדשה במסגרתה תציע קריסטל קרוזס את חבילות הנופש האוויריות, הושקה רשמית לפני כחודש, והיא נקראת קריסטל סקיי (Crystal Skye). מסלולי הנופש של החברה יקרים מאוד, ומתחילים במעל מאה אלף דולרים לאדם לחופשה של 14 יום.

בר משקאות עשיר ושולחנות מרווחים
חגורות בטיחות גם בשולחן האוכל
הדמיית אגף האוכל
תפריט מישלן יוקרתי

והתמורה? היא נחמדה בהחלט. לצד הפאר הרב, תזכו לתפריט מישלן יוקרתי, כמו גם לשירות של מלצרים מיומנים. בנקודה זו מעניין לציין שעל המטוס לא יהיו כלל דיילים ודיילות, אלא רק מלצרים בעלי וותק, שרובם יגיעו מענף התיירות הימי של החברה.

המושבים הנוחים של המטוס הופכים למיטות שטוחות עבור החפצים לישון בין האטרקציות והנחיתות במקומות שונות בעולם. במטוס גם חדרי אמבטיה מרווחים ומוצרים איטלקיים מבית אטרו היוקרתית, בר משקאות עשיר, חיבור אלחוטי לאינטרנט ואוזניות מבטלות רעש אישיות לכל נוסע.

מושבים נוחים ומרווחים
קליק אחד, והמושב הופך למיטה נוחה
משמאל: כיור במטוס הפאר

לצד המפרט הגבוה והיוקרתי, החברה לא התפשרה גם על עניין הבטיחות, וגם כיסאות שולחנות האוכל המעוצבים בטוב טעם מכילים חגורות בטיחות למקרה של כיס אוויר.

לפוש ולנוח מעמל השנה החולפת - בשחקים
כך נראה המטוס מבחוץ

מנכ"ל החברה לשעבר, אדי רודריגז, אמר ב-2016, כאשר המיזם נחשף, כי המטוסים החדשים אינם רק מיזם חדש של קריסטל, אלא פיתוח פורץ בתעשיית היוקרה. "הנוסעים שהפליגו בקרוזים ​​עטורי הפרסים שלנו פעמים רבות - יתענגו על ההזדמנויות החדשות לבקר במקומות שבלתי אפשרי להגיע אליהם במים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר