הכסף נמצא והושב

עובד בחנות בי-ם גנב כספים מהמעסיקה שלו והחביא אותם בחניון

תוך שעות ספורות השיבו בלשי המשטרה כ-20 אלף ש"ח שנגנבו מבית עסק על ידי נער בן 15 שהועסק במקום, לאחר שהוא נעצר וכספי הגניבה אותרו חבויים בחניית הבנין (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האישה מקבלת את כספה בחזרה, מידי השוטרים (צילום: דוברות המשטרה)


בעלת עסק זומנה היום (שני) לתחנת המשטרה, שם השיבו לה בלשי וחוקרי הנוער של המשטרה סכום כסף שנגנב ממנכ כנראה בידי קטין שהיא העסיקה.

בשעות בוקר אתמול התקבלה במשטרה תלונה של בעלת עסק במרכז העיר, לפיה כשהגיעה לחנות שלה, הבחינה כי הפדיון בסך כ-20 אלף שקלים איננו במקומו וכנראה נגנב.

חוקרי משטרת ישראל שפתחו בחקירה, החלו באיסוף ראיות וממצאים מבית העסק וסביבתו, מהם עלה החשד כי קטין כבן 15, תושב העיר, העובד בבית העסק מזה תקופה קצרה, גנב את סכום הכסף בשעות הבוקר המוקדמות.

בעקבות החשדות, הוציאו בלשי הנוער של המשטרה צו חיפוש, ולאחר מספר שעות עצרו את הנער החשוד עם שובו לביתו, שם הם המתינו לו. לאחר תחקור ראשוני וחיפוש ממוקד בבית וסביבתו, איתרו הבלשים את סכום הכסף על סך 19 אלף ש"ח כשהוא מוחבא בחניון הבניין בו מתגורר החשוד.

החשוד הובא לחקירה במחלק הנוער של תחנת לב הבירה, במהלכה עלה כי החשוד הגיע כנראה בשעות הבוקר המוקדמות לבית העסק, בשעה בה הבעלים של החנות לא נכחו, גנב את סכום הכסף ועזב את המקום. בתום חקירתו שוחרר החשוד למעצר בית והועבר דיווח לשרות מבחן לנוער.

האישה הודתה לשוטרים על פעילותם להשבת הכסף חזרה לידיה.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "משטרת ישראל פועלת כל העת בנחישות תוך הפעלת מכלול האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים העומדים לרשותה, במטרה להגיע לחקר האמת בזמן הקצר ביותר, לאתר את החשודים ולהביא למעצרם".

לדברי השוטרים, "רכושו הפרטי של האזרח הנורמטיבי עומד כל העת לנגד עינינו, ואנו שמחים מאוד שהחקירה המהירה הניבה תוצאה תוך מספר שעות בודדות בהן נעצר החשוד וסכום הכסף הושב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר