#גם_אני_מתנת_חיים

קידוש ה': מושתלי הכליה בקמפיין למען חפותו של הרב הבר • צפו

אזרחים מכל המגזרים שחייהם ניצלו בזכות תרומת כליה שתיווך להם ארגון מתנת חיים, העלו לרשתות החברתיות סרטונים בהם הם תומכים ביו"ר הארגון שהציל את חייהם • צפו (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המושתלים מדברים (צילום: מתוך פייסבוק)

בימים האחרונים פתחו תורמי ומושתלי כליה בקמפיין רשת להגנתו של הרב ישעיהו הבר, בעקבות מעצרו בחשד שקידם חולים בתור לתרומת כליה תמורת תרומות שהועברו לעמותת מתנת חיים שבראשותו.

מאות מושתלים או תורמים שפעלו בתיווך העמותה של הרב הבר, צילמו סרטונים קצרים שיופצו ברשתות החברתיות תחת ה'האשטג': #גם_אני_מתנת_חיים.

כידוע, בשבע השנים האחרונות תרמו יותר‏ מ-466 בני אדם כליה לזרים בעקבות פעילות עמותת מתנת חיים. "היוזמה שלנו החלה הבוקר בקבוצת הוואטסאפ של המתנדבים, וצברה תאוצה במהירות", סיפר אחד מהם לחדשות 2. "אחת מתורמות הכליה העלתה סרטון שלה שהיא מספרת את סיפורה האישי וביקשה לחזק את הרב הבר ופעילות העמותה - ומיד אחריה רבים אחרים נענו ועשו כמוה".

הרב ישעיהו הבר (באדיבות המצלם)

"מה שהרב הבר עשה בישראל בשנים האחרונות - אף אחד לא עשה בעולם כולו, ישראל הפכה למעצמה של תורמי כליה אלטרואיסטים בזכותו והמעצר והחקירה הן עוול בכל קנה מידה", אומר מושתל כליה נוסף.

עד חג הסוכות המתנדבים מתכוונים להגיע לכארבע מאות סרטונים של תורמים ומושתלים שיגבו את הבר ויציפו את הרשת בזמן הקרוב. לקמפיין הם מתכוננים לצרף גם רופאים ואנשי ציבור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר