פעלו בגוש גן

המשטרה עצרה כנופיית גנבי אופנועים • צפו

כנופיית גנבי אופנועים יפואית, המונה 2 בגירים ושלושה קטינים, שפעלה בגוש דן ובעל משחטה בשטחים נעצרו על ידי המשטרה. חלק מהאופונעים הגנובים הושבו לבעלים (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

יחידת אתג"ר בלהב 433, בשת"פ לוחמי מג"ב ובלשי מחוז ת"א, עצרו אמש (רביעי) חמישה תושבי יפו ובעל משחטה תושב קלקיליה, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע, גניבת רכב וכיו"ב, בתום חקירה סמויה שנערכה בחודשים האחרונים באזור גוש דן, בדגש על מעצרם בשעת מעשה.

מדובר בכנופיית גנבי אופנועים מיפו, המונה 2 בגירים ושלושה קטינים, אשר פעלה עפ"י החשד בשיטתיות, החל משלב איתור הקטנועים הנדרשים, עובר להפעלת חברי הכנופיה הקטינים לגניבתם ועד העברתם לפירוק בשטחים.

המשטרה מציינת כי במהלך השבועות האחרונים למדה יחידת אתגר את דפוסי הפעילות של הכנופיה, לרבות איתור המקומות בהם הסתירו את האופנועים הגנובים עד העברתם לשטחים. בשלב הסתרת האופנועים, בלשי היחידה תפסו את האופנועים והשיבו אותם לבעליהם החוקיים.

במקביל למעצר חברי הכנופיה, נערך חיפוש בבתיהם ונמצאו עשרות קסדות אשר עפ"י החשד נגנבו יחד עם הקטנועים במהלך השבועות האחרונים וכן נערכה פעילות בקלקיליה , במסגרתה נעצר בעל משחטה ונתפסו 5 קטנועים החשודים כגנובים.

העצורים יובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש השלום ראשון לציון.

במשטרה מציינים כי "משטרת ישראל משלבת פעילותן של יחידות משטרה מגוונות, הן במישור הסמוי והן הגלוי, לשם חשיפת גנבי רכב ומעצרם, במטרה לצמצם את היקף הגניבות למען בטחון הציבור ושמירה על רכושו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר