מישהו עוקב אחריכם

המופע שהופך את החיים שלכם לסרט מתח

האם תצליחו לפתור את התעלומה המסתורית שמחכה לכם? האם תצליחו להבחין בין מציאות לדמיון? חוויה בלתי נשכחת שתיקח אתכם לתוך מופע שהוא גם משחק וגם אטרקציה, לא בתוך חדר חשוך ולא מול מסכים, אלא באור יום, ברחובות, כאשר כל אחד יכול להיות החשוד...(אטרקציות, שיווקי)

מישהו עוקב אחריכם. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תדמיינו כל ספר מתח או סרט שראיתם, כל משחק ואפילו חדר בריחה שהייתם או נהניתם, עכשיו תכפילו בכמה ותהפכו אותו למסע מוחשי שהופך להרפתקה אמתית לכל המשפחה. או בקיצור: תכירו את tlv show: מופע שהוא גם משחק וגם אטרקציה. מעל 40,000 איש כבר יצאו למופע - מה אתכם?

על מה בעצם מדובר? אי שם בשנות ה-90 היה סרט מתח בשם "המשחק" שמתאר אדם שהיה לו כבר הכל: כסף, עבודה, מעמד, והוא היה פשוט משועמם. אחיו רושם אותו לפרוייקט שאמור להפוך את חייו ולהכניס בהם אקשן, בשם "המשחק". לאותו אדם נמסר, לאחר בדיקות ממושכות, שהוא לא התקבל ובעצם הפרוייקט עבורו מבוטל. אבל אז החיים שלו משתנים, קורים לו תהפוכות, הוא פוגש בדמויות מוזרות, והוא לא יודע עד הסוף אם הכל חלק מהמשחק או שהחיים שלו באמת קיבלו שינוי.

בעקבות הסרט החליטו אלון ואמיר ליצור קונספט חדשני, לראשונה בישראל (ובאיכותו אולי הטוב בעולם), כדי להפוך את ה"משחק" למציאות. עם צוות ענק של שחקנים ועלילה, אתם נכנסים למופע שלא תוכלו לדעת עד הסוף, אף פעם, אם אתם במציאות או עדיין חלק מהמשחק.

המופע שהופך את החיים שלך לסרט מתח | להזמנות ומידע נוסף 074-7579475 | או לחצו כאן

המשחק מתחיל.

כל זה לא קורה באיזה חדר חשוך או בישיבה מול מסך, אלא לאור יום, ברחובות, שמסביבך אנשים רגילים לחלוטין, רק שחלקם אולי לא...אי אפשר לפרט כדי לא להרוס את ההרפתקה המטורפת הזו.

מה שמיוחד בכל הסיפור הזה הוא הפן הקבוצתי שכולם עוברים אותו ביחד: בין אם משפחה, חברים, יום הולדת, בר מצווה, יום גיבוש, וכל קבוצה שתוכלו לדמיין שתרצה לעבור את המסע הזה ביחד.

גם מי שבהתחלה עדיין סקפטי וחושב שאי אפשר "לעבוד עליו", או שהוא לא מרגיש חלק מהעלילה, ייצא עם תחושה בסוף של סיפוק ענק ושהוא עבר עכשיו משהו. משהו אמתי. הוא פשוט היה במשחק מוחשי.

המופע שהופך את החיים שלך לסרט מתח | להזמנות ומידע נוסף 074-7579475 | או לחצו כאן

האם תפתרו את התעלומה? אילוסטרציה. צילום: depositphotos

אז בקיצור מה קורה שם? הרפתקה שמכניסה אתכם למשחק אמתי באור יום, כאשר בשלב כלשהו לא תוכלו להבחין בין מציאות לדמיון במטרה להביא לכם חוויה בלתי רגילה. התעלומה המסתורית מחכה לפתרון. מעל 30 אנשי צוות שפועלים סביבכם, בין אם תצליחו להבחין בהם ובין אם לא...

אז זה בעצם כמו חדר בריחה? כמעט ההיפך. בחדר בריחה אתם נכנסים לשעה לתוך חדר עם תפאורה וצריכים לפתור חידות, כאשר אתם כנראה יודעים שכל פריט צריך לשמש אתכם. ב-tlv show - "המשחק" הוא בחוץ, ברחובות רגילים, והמסע שלכם הוא מוחשי לגמרי.

איפה זה קורה? בשנים האחרונות "המשחק" היה רק בתל אביב, למזלם של אנשי המרכז. אולם עתה tlv show מתרחבים גם לירושלים, לקראת חנוכה, וכדאי להירשם מראש כי הקבוצות מחכות בתור...

רגע, זה מתאים למגזר? בהחלט. לכל קבוצה בונים במיוחד את ההרכב שמתאים, הפרדה בין שחקנים נשים וגברים, וגם צניעות. גם הכיבוד במהלך היום יהיה לפי דרישות הכשרות של הקבוצה. אם עד כה המגזר פספס את חדרי הבריחה, הוא מקבל עכשיו משהו ענק וחוויתי יותר.

חשוב לומר ש-tlv show לא מתאים ליחידים או קבוצות קטנות (זה גם לא משתלם כספית), ועדיף קבוצות מ-8 ומעלה. אם אתם מחפשים בילוי משפחתי לחנוכה, או בכלל להפתיע את הילד לבר מצווה, או פשוט כמה חברים שרוצים ליהנות זה המקום בשבילכם.

המופע שהופך את החיים שלך לסרט מתח | להזמנות ומידע נוסף 074-7579475 | או לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר