נרצח הפיגוע במנהטן

מעשה החסד האחרון של אריאל ארליך הי"ד

אריאל ארליך, היהודי הארגנטינאי שנרצח אתמול בפיגוע הדריסה, הגיע למנהטן שבניו יורק לטיול עם חבריו. כמה מהם התקשו לעמוד בהוצאות הנסיעה, ואריאל הי"ד הוא ששילם עליהם מכיסו (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ארליך עם חבריו (צילום מסך: מתוך @HernanFunes בטוויטר / ynet)

משרד החוץ של ארגנטינה מאשר בהודעה רשמית, כי חמישה מבין שמונת הנרצחים בפיגוע הדריסה אמש (שלישי) במנהטן הם אזרחי המדינה, וכי אחד מהם הוא אריאל ארליך הי"ד.

שמות הקורבנות מלבד ארליך היהודי, הם הרנן דיאגו מנדוסה, דיאגו אנריקה אנחליני, אלחנדרו דמיאן פאגנוקו והרנן פרוצ'י. מדובר בקבוצה של חברים מילדות, שנסעו לניו יורק לחגוג יחד 30 שנים לסיום לימודיהם בבית הספר בארגנטינה.

השישה - בנוסף לחמשת ההרוגים, נפצע חבר נוסף - היו באמצע טיול אופניים במסלול מיוחד לזה במרכז מנהטן, ואז הם נדרסו למוות בידי המחבל, סייפולו סייפוב האוזבקי.

אריאל ארליך בן ה-48, היה איש עסקים שהחזיק בבעלותו מפעל פלדה ברוסאריו שבארגנטינה, ומותו נקבע בבית החולים בניו יורק, לאחר הפיגוע ממנו הובהל אליו כשהוא במצב קשה ביותר.

אתר החדשות הארגנטינאי Infobae דיווח, כי אריאל שילם מכיסו את עלות הנסיעה לארצות הברית של שניים מחבריו לכיתה, משום שמצבם הכלכלי של אלו לא אפשר להם לממן אותה בעצמם.

דבריו של נתניהו על הפיגוע (צילום: דף הפייסבוק של ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בהמשך היום הודעת תנחומים על הפיגוע, בה נאמר: "לנשיא טראמפ, מושל ניו יורק קומו וראש העיר דה בלסיו - ‎אנו ניצבים לצד ידידינו בניו יורק לאחר עוד פיגוע נורא של טרור אסלאמי. תפילותינו נתונות למשפחות הקורבנות. ‎יחד נביס את נגע הטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר