בבתי הספר

מסע החיזוק של הגאון רבי דוד יוסף בארה"ב • צפו

בעל ה'הלכה ברורה' וחבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, ערך השבוע מסע חיזוק בבתי ספר וישיבות בארה"ב במהלכם דיבר על חשיבות לימוד התורה וההלכה. צפו (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

בעל ה'הלכה ברורה' וחבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, ערך השבוע מסע חיזוק בבתי ספר וישיבות בארה"ב.

בשבוע שעבר הגיע הגר"ד יוסף לבית ספר "לב תורה" שבברוקלין שם עבר בין הכיתות, בירך את התלמידים ולאחר מכן נשא דברי חיזוק בפני התלמידים מהכיתות הגבוהות.

אמש (שלישי) הגיע הרב לבית הספר "בן פורת יוסף" פרמוס, בניו ג'רזי. הרב התקבל באולם האירועים הגדול של בית הספר על ידי כלל התלמידים ומקהלת בית הספר שרה מספר שירים לכבודו.

חלק מהתלמידים הציגו לפני הרב שאלות הלכתיות עליהן ענה לכלל התלמידים בפירוט רב.

הגר"ד יוסף דיבר על חשיבות לימוד התורה והליכה על פי ערכי ההלכה והביע את התפעלותו מהאחדות השוררת בבית הספר בין ספרדים לאשכנזים עד כדי כך שנוסח התפילה בבית הספר משתנה מידי חודש כדי לחיות ביחד ומתוך כבוד הדדי.

לאחר מכן הגיע הרב לבית הספר "מוריה" באנגלווד, ניו ג'רזי שמונה כשבע מאות וחמישים תלמידים. גם שם עבר הרב בין הכיתות והגיע לבית הכנסת של בית הספר שם המתינו לו בהתרגשות תלמידי הכיתות הגבוהות.

יצויין כי הגר"ד יוסף מוביל בשנה האחרונה מאמץ אדיר בעידוד ורישום תלמידים לישיבות יהודיות בעלות אופי תורני על מנת למנוע התבוללות.

עד כה כבר נרשמו בשנה האחרונה למעלה משלש מאות תלמידים שבחרו במוסד יהודי על פני מוסד חינוכי של גויים אשר היה מכניס אותם לסיכון של התבוללות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר