גורם ממשלתי בכיר: סיטיפס נוהגת בחזירות

המאבק של תושבי ירושלים נגד חברת סיטיפס נמשך. מובילי המאבק נפגשו השבוע עם שרים וחברי כנסת כדי לדון איתם במדיניות הקנסות של מפעילת הרכבת (תחבורה ציבורית)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הסערה בשבוע האחרון סביב התנהלות חברת סיטיפס ופקחיה ממשיכה. מובילי מטה המאבק של תושבי ירושלים בהתנהלות החברה שמפעילה את הרכבת הקלה בעיר יוצאים בסרטון הקורא כי במידה ולמרות מחאת הירושלמים חברת סיטיפס תמשיך לחצות את הקווים ולפגוע בלקוחותיה, היא תיתקל במחאה צרכנית שלא תאפשר להתנהלות להמשיך.

אתמול (ה') נפגשו נציגי מטה המאבק עם ח"כ נורית קורן מהליכוד. קורן שהזדעזעה מהמצב בו הירושלמים ומבקרי העיר נתונים לקחה על עצמה לפעול בנושא. שרים וח"כים נוספים גילו התעניינות במפגש עם נציגות המטה אחד מהם השמיע את האמירה הקשה כנגד חברת סיטיפס: "סיטיפס מתנהלת בסחטנות ובחזירות, דורשת עוד ועוד, וסוחטת את תושבי ירושלים".

אפרים מורנו ממובילי המאבק אמר: "אנו דורשים מחברת סיטיפס להפסיק לזרות חול בעיני הציבור ולהתמודד עם המציאות. נותרה שנה להמשך הפעלת הרכבת הקלה על ידי חברת סיטיפס במתכונתה הנוכחית. סיטיפס צריכים לפעול יחד עם משרד התחבורה כדי להתחיל כבר מהיום את חוזה הנסיעה העתידי בו החברה המפעילה תתוגמל על פי מרחק נסיעה ולא על פי כמות נוסעים, כפי שקיים בכל התח"צ בארץ".

זאביק אבינר ציין בנוסף: "לא יתכן שתושבי ירושלים יחיו בחרדה, יחוו השפלה ויקבלו קנסות דרקוניים בגלל תקלות במכשירי סיטיפס".

אברהם בלוך אף הוא מהמובלים של המחאה הוסיף כי: "כל מה שאנחנו דורשים יכול להסתכם במילה אחת, אנושיות. אנשים לא מבקשים להתחמק מתשלום, אלא שיאפשרו להם לבצע אותו בקלות ושהפקחים יונחו להתנהג בצורה מכובדת. הדרישות שלנו אינן בשמים, הן בסיסיות ביותר, ובכל חברה מתוקנת הן היו מבוצעות בשטח מלכתחילה".

בסיטיפס ממשיכים להתעקש כי למרות המחאה הציבורית ברשתות החברתיות מדובר במחאה ריקה: "זהו 'מאבק' שאין מאחוריו כלום מלבד קומץ אנשים שחושבים כנראה שמותר להתפלח ולהתחמק מתשלום בתחבורה הציבורית. סקרי דעת קהל הנערכים פעם אחר פעם מראים בעקביות כי רוב רובם של עשרות אלפי הנוסעים מדי יום ברכבת הקלה מרוצים מהנסיעה ומהשירות והעובדה שמתוך עשרות האלפים שנוסעים ברכבת הקלה מדי יום, ל"הפגנה" שנערכה השבוע הגיעו בודדים ספורים בלבד מוכיחה זאת", מסרו מהחברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר