מבצע מתוחכם

חוליית גנבי הקטנועים נלכדה בכביש 1

תגובה מהירה של השוטרים שנפרסו בפעילות מתוחכמת בכביש 1 הביאה לתפיסתם ומעצרם של שני חשודים ממזרח ירושלים שפעלו כחוליה לגניבת קטנועים (חדשות, משטרה)

הקטנועים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

בסוף השבוע התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות קטנוע שככל הנראה נגנב ממרכז הארץ ועושה דרכו לכיוון ירושלים.

כוחות משטרה בהם בלשים ושוטרי סיור שקיבלו את הדיווח, נערכו מיד בפעילות מבצעית מתוחכמת בכביש 1 שבתחום תחנת הראל, שמטרתה לתפוס ולעצור את החשוד יחד עם הקטנוע הגנוב.

השוטרים שהיו ערוכים לאורך הציר, הבחינו ב-2 קטנועים הנוסעים זה אחר זה וחשדו כי ישנו קשר ביניהם, ועל ידי חסימתם תפסו אותם ועצרו אותם. בבירור ראשוני עלה כי אחד הקטנועים הנו הקטנוע עליו דווח כי נגנב.

החשודים בני 17 ו-19 ממזרח ירושלים הובאו לחקירה בתחנת הראל בחשד לגניבת רכב. במהלכה נקשרו למיוחס להם.

מהחקירה עולה, כי עפ"י החשד 2 החשודים פעלו יחד כחוליה וגנבו את הקטנוע ממרכז הארץ במטרה להעבירו לשטחי יו"ש. עוד עלה, כי עפ"י החשד החשוד שנסע על הקטנוע שאינו גנוב, שימש כ'מוביל' על מנת לוודא שלא ייתפסו.

השוטרים עדכנו את בעל הקטנוע אודות תפיסתו ומעצר החשודים וכן זימנו אותו לתחנת המשטרה לשם השבת הקטנוע לידיו. בעל הקטנוע הודה לשוטרים בעבור פעולתם המהירה והשבת רכושו.

היום, יובאו החשודים בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך מעצרם בשנית.

במשטרה אומרים כי "נחישות השוטרים ותגובה מבצעית מהירה עם קבלת הדיווח הביאו לכדי גיבוש פעילות סמויה וגלויה תוך דקות בודדות, לתפיסתם של חברי החוליה והשבת הקטנוע הגנוב לבעליו. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול בנחישות בכל דיווח או תלונה המתקבלת במטרה להגיע לחקר האמת בזמן הקצר ביותר ולהביא החשודים לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר