הקהילה החרדית בברלין בשבתון מיוחד • צפו

70 שנה לאחר השואה והפריחה היהודית בברלין, בירת גרמנית, בשיאה. מאות מיהודי ברלין, בשבתון מרגש של חב"ד, רבים מהם התקרבו ליהדות בשנים האחרונות. צפו בגלריה (חסידים)

(צילום: באדיבות המצלם)

שבעים שנה לאחר השואה והפריחה היהודית בברלין, בירת גרמנית, רושמת שיאים חדשים. מאות מיהודי ברלין, אנשים, נשים וטף לשבתון מרגש - רבים מהם עשו את דרכם ליהדות בשנים האחרונות.

הייתה זו שבת של התרוממות הנפש בארגון שליח חב״ד הרב שמואל סגל, תחת הנהגת רב הקהילה ושליח חב״ד לברלין הרב יהודה טייכטל. השבתון המיוחד נערך במלון "ליבן וואלד" והוא הפך לשיחת היום בברלין היהודית.

"היה מרשים לראות משפחות שלימות ששינוי את אורח חייהם מן הקצה אל הקצה, מידיעה אפסית ביהדות עד לקיום מלא של התורה והמצוות מתוך עונג ושמחה", סיפר המרצה המפורסם מניו יורק הרב שלמה טייכטל שבא במיוחד לשבתון.

לאורך השבתון, טובי המרצים הסבירו את המושגים העמוקים ביהדות בבהירות ובפשטות. הם האירו את הנשמות והלהיבו את הלבבות, הם הדריכו את הקהל גם בשיחות אישיות איך לנהל את חייהם אישיים וניווטו אותם לכיוונים שונים במצבים מיוחדים.

הקהל הביע תודה על שהוזמנו לשבת מיוחדת זו. קורת הרוח והשמחה ניכרה היטב על פניהם.

במוצ"ש נערכה סעודת מלווה מלכה מרוממת. האורח המרצה היה הרב טוביה בולטון, ראש ישיבת 'אור תמימים', שניווט את האירוע בכישרון רב ומיוחד. הוא ניגן שירים וסיפר סיפורים חסידיים בסגנונו המיוחד ושימח את הקהל. הקהל רקד בהתלהבות מתוך שמחה וחיות פנימית.

"כולם יצאו מחוזקים ומתוך רגש של קירוב לה' ולתורתו", תיאר אחד המשתתפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר