נעדר מהצבעות

ליצמן חזר למושבי הח"כים, אכרם חסון נפגע

סידור מקומות הישיבה של חברי הכנסת, שנדרש בעקבות עזיבתו של ליצמן המתפטר את שולחן הממשלה במליאה, גרם למהומה בקואליציה בעקבות היעלבותו של ח"כ חסון (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ח"כ אכרם חסון (צילום: Yonatan Sindel/FLASH90)

עזיבתו של יעקב ליצמן את מושבו ליד שולחן הממשלה, לאחר שהתפטר מכהונתו כשר הבריאות, לטובת מקום חברי הכנסת במליאה, עוררה מהומה בין שורות הקואליציה.

בתקופתו כשר הבריאות ישב ליצמן סביב שולחן הממשלה, במרכז אולם המליאה. מאז שהוא הגיש ביום ראשון את התפטרותו, נערכו במזכירות הכנסת למצוא לו סידור ישיבה אחר, ההולם את מעמדו החדש כחבר כנסת מן השורה.

מקומם של חברי הכנסת שאינם שרים מחולק לשלושה, אגף הקואליציה, אגף האופוזיציה ואגף מעורב. ישיבתם הרגילה של הח"כים היא בהתאם להשתייכותם הסיעתית, על פי סדר ישיבה שקובעת הוועדה המסדרת בתום כל מערכת בחירות ותחילת כינונה של כנסת חדשה, ובדרך כלל חברי כנסת העומדים בראשות מפלגות מקבלים מקום טוב מאחרים.

בשל העובדה כי ליצמן הוא יו"ר יהדות התורה, נדרשה הוצאה של אחד מחברי הכנסת לאגף המעורב, הפחות יוקרתי. לפי הדיווח ב'וואלה! NEWS', אחד מאלו שהתבקשו לעבור מקום, ח"כ אכרם חסון (כולנו) כעס מאוד על צעד זה ובעקבותיו יצא מהמליאה ולא הצביע עם הקואליציה כפי שנדרש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר