השחיתות בראשל"צ

ביטן ייחקר שוב ברביעי: "לא מכיר את ג'רושי"

בערוץ עשר דווח כי בהתייחסו לחשד כי מי ששיחד אותו היה בן למשפחת הפשע ג'רושי, אמר ח"כ דוד ביטן: "אני לא מכיר את המשפחה הזאת ומעולם לא פגשתי אותם" (חדשות, משטרה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דוד ביטן לאחר החקירה. אמש (צילום: Roy Alima/Flash90)

לאחר חקירתו אמש, שארכה למעלה מ-13 שעות, בהמשך השבוע (רביעי), צפוי יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן להיחקר שוב במסגרת בדיקת פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון. על פי הדיווח של חדשות 10 הערב, ביטן - החשוד בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים - הכחיש בחקירתו את החשדות נגדו.

על פי החשד, ביטן שהיה בעבר שרוי בחובות כספיים, סייע בקידום מכירת קרקעות בעיר. המשטרה חושדת כי איש העסקים שהיה מעורב ברכישת קרקע בעיר, היה איש קש שייצג בן למשפחת ג'רושי שנתן לכאורה שוחד לביטן.

על פי הדיווח, ביטן אמר בחקירתו כי מעולם לא קיבל שוחד או הלבין הון. בהתייחסו לחשד כי מי ששיחד אותו היה בן למשפחת הפשע, אמר: "אני לא מכיר את המשפחה הזאת ומעולם לא פגשתי אותם".

דוד ביטן לאחר החקירה, אמש (צילום: אבי חי - ynet)

אישה מקורבת מאוד לביטן נחקרה במשטרה בשל העברה לכאורה של מאות אלפי שקלים לחשבונה - זאת בזמן שחשבונו של ח"כ ביטן היה מעוקל. האישה לא הסבירה כיצד הכספים הגיעו לחשבונה, וטענה כי לא הפקידה אותם, ושוחררה למעצר בית.

ביטן התייחס להעברת הכספים לאישה המקורבת אליו, וטען: "העברתי כספים מחשבון אחד לשני. אין בכך בעיה. לא פדיתי צ'קים והעברתי אותם לחשבון סודי".

"זה לא נעים, אבל אני ממשיך כרגיל", אמר היום ח"כ דוד ביטן כשהגיע לכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר