עימות בטוויטר

אבי גבאי לגדעון סער: "לא הכל פוליטיקה קטנה"

עימות פרץ בטוויטר בין יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי, שאמר כי הליכוד זו מפלגה שכולה מושחתת לבין גדעון סער, שניסה להגן על המפלגה אך נתקל בגבאי שלא נותר חייב (אקטואליה)

אבי גבאי וגדעון סער (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

עימות פרץ לו בצהריים (שלישי) ברשתות החברתיות בין יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי לבין גדעון סער, שהודיע על חזרתו לפוליטיקה ומתכוון להתמודד ברשימת 'הליכוד', בתקווה לרשת את מקומו של נתניהו.

בראיון שהעניק הבוקר גבאי ל-ynet, הוא אמר כי "הסיפור האמיתי זה לא ביטן, הסיפור האמיתי זה תרבות שחיתות שמובלת על ידי הממשלה הזאת. זוהי מפלגה שכולה מושחתת. הסיפור הוא התרבות".

"במקרה כזה של חקירת משטרה", הוסיף גבאי, "בהחלט יש מקום שראש הממשלה יאמר לעצמו - האם זה יו"ר הקואליציה שאני רוצה? לבסוף ראש הממשלה צריך להחליט שהוא מעביר מסר של מלחמה בשחיתות. עד היום הוא מעביר מסר של להילחם באלה שמטפלים בשחיתות".

לדברים, הגיב סער בעמוד הפייסבוק שלו, שם כתב: "'מפלגה שכולה מושחתת'? אבי, איך אתה לא מתבייש לנסות להכפיש מפלגה שלמה, הגדולה בישראל ואנשים טובים? האם באמת תרצה שנתקוף את מפלגתך בגין חשדות נגד בכירים מטעמה (גם בימים אלה)?".

סער הוסיף ותקף: "כטרמפיסט שהחליף שתי מפלגות בחצי קדנציה אצה לך הדרך. קבל, איפוא, בידידות, 3 עצות: למד לכבד. המנע מהתנשאות. שמור על צניעות".

גבאי, לא נותר חייב ומיהר להגיב לסער, בציוץ בחשבון הטוויטר: "גדעון, אלטרנטיבה ליכודית אמורה לשנות את התרבות המושחתת, לא להגן עליה ולא להתעטף בשתיקה מפחד חברי המרכז. לא הכל פוליטיקה קטנה. מנהיגות אמיתית מחייבת לדעת להגיד: עד כאן".

סער, שב והגיב לגבאי: "יש לי רקורד אמיתי (שחסר לך) בנושא מלחמה בשחיתות וטוהר המידות, גם בשירות המשפטי הציבורי וגם בפוליטיקה. אצלי זה לא נושא לסיבוב מפלגתי. כך או אחרת: בפעם הבאה שאתה עושה סיבוב פוליטי על פרשיה כלשהי, תשתדל שזו לא תהיה אחת שבה חשודים גם בכירים ממפלגתך (שגם להם חזקת חפות)".

גבאי, הגיב לו: "לא שמענו את קולך בנוגע למתווה הגז המושחת ולא כשנתניהו מינה שר בטחון שהליכוד אמר עליו שהוא לא יכול להיות אפילו פרשן צבאי".

סער, הוסיף להשתלח וכתב: "מדוע נשארת בממשלה אחרי החלטה 'מושחתת' לשיטתך? ואם לליברמן אחרי שנים בקבינט אין לשיטתך מספיק נסיון להיות שהב"ט איך אתה (!) מתיימר לרה"מ?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר