לאחר נתניהו

בנט מצהיר: "אתמודד לראשות הממשלה"

בפעם הראשונה, מאשר בקולו יו"ר הבית היהודי ושר החינוך את ההערכות כי הוא מתכנן ריצה לתפקיד ראש הממשלה בבחירות עתידיות - אבל הוסיף הסתייגות ברורה (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ההצהרה של בנט (צילום: מתוך חדשות 2)

על רקע התערערות הקואליציה וצבר המשברים האחרון, התראיין הערב (מוצ"ש) יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט והתייחס להשערות כי בכוונתו להתמודד על תפקיד ראש הממשלה.

"יש לי ניסיון עסקי, כלכלי, ממשלתי וביטחוני נרחב ואת כל זה אני מתכוון להביא לידי ביטוי", אמר בנט בריאיון לתכנית 'פגוש את העיתונות'. "אני חושב שהממשלה הזאת היא ממשלה לאומית טובה, ממשלה בראשות נתניהו, וצריך לאפשר לה להמשיך למשול".

"עם זאת", הבהיר שר החינוך, "אחרי עידן נתניהו אני מתכוון להתמודד לראשות הממשלה ואת כל השינויים הדרמטיים שעשיתי במערכת החינוך אביא גם בביטחון, גם בכלכלה ובכל מרחבי העשייה. מאז שנכנסתי לעשייה הציבורית אני מנסה לעשות הכל בשביל המדינה, עשיתי את זה בעבר ואעשה את זה בעתיד".

באשר להערכות כי הוא עשוי לרוץ לראשות הממשלה רק לאחר חבירתו לליכוד ולא מתוך הבית היהודי בראשהו הוא עומד היום, אמר בנט: "הבית היהודי היא פלטפורמה בעייתית כי היא מאוד צרה, היא נתפסת מאוד נישתית, אבל אני מאמין בפלטפורמה הזאת, מה שצריך לעשות, זה לפתוח את הבית היהודי לקהלים חדשים, לכל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר