השריפה בפלטבוש • מצמרר

הניצול משחזר: ראיתי את אבא דוחף את אחים שלי מהחלון

הוא רק בן 13 - ומתמודד עם טרגדיה בלתי נתפסת. בשיחה שקיים עם ידיד המשפחה, שחזר אברהם אזן, את מה שהתרחש עם פרוץ השריפה שגבתה את חייהם של חצי מבני משפחתו (חדשות, חרדים)

אברהם אזן על רקע הבית השרוף (באדיבות המצלם)

הניצול משחזר: אברהם אזן, בן ה-13, היחיד מבני משפחת אזן שיצא בריא מתופת האש שפרצה בבית המשפחה בפלטבוש בליל יום שלישי, שחזר היום (חמישי) את רגעי האסון בהם נספו אמו ושלושת אחיו ע"ה, ואביו ושני אחיו נפצעו באורח קשה.

במהלך השעות האחרונות, כשהוא יושב שבעה בבית הסבא הגאון רבי אברהם חמרה בחולון, מגיעים גדולי ישראל לנסות לנחמו בשבר הגדול והבלתי נסבל.

אברהם אזן באמירת הקדיש, היום

בשיחה עם ידיד המשפחה, שחזר אברהם את שהתרחש ברגעי השריפה: "באותו לילה ישנתי עם בן דוד שלי בקומה התחתונה, התעוררתי מהריח של העשן, שמעתי צעקות מלמעלה, רצתי החוצה לצד האחורי של הבניין חשבתי שזו לא שריפה רצינית, כשרצתי לצד הקדמי של הבית ראיתי שהכל אש".

"לא האמנתי למה שאני רואה", המשיך אברהם, "הייתי בלי משקפיים כי קמתי מתוך שינה, לא האמנתי למה שאני רואה. כשחזרתי לבית ראיתי את אבא שלי עולה ויורד שוב ושוב, אבא צעק, יצאתי החוצה כשאני לא מאמין ולא מבין מה קורה, חיפשתי משקפיים ולא מצאתי".

אברהם מספר על הרגעים הכי קשים לילד, שרואה את הבית, בו שוהים בני משפחתו עולה באש ואביו משליך את אחיו מהחלון: "ראיתי את אבא דוחף את אחים שלי מהחלון, הם לא רצו. ניסתי שוב פעם להיכנס וכבר לא יכולתי, כל הבית בער".

הראשל"צ הגאון רבי אליהו בקשי דורון בניחום

בשלב הזה אברהם נשבר והתקשה להמשיך לדבר על הטרגדיה הנוראה במשפחתו.

כפי שדווח הבוקר ב"כיכר השבת", בבית החולים בניו יורק ממשיכים להעניק טיפול רפואי לאב המשפחה יוסף, בנו ובתו. השלושה סובלים מכוויות לצד מכות חבלה מהקפיצה מהקומה השנייה הבוערת, קפיצה שהצילה את חייהם.

בשלב זה מצבם מוגדר קשה אך יציב. הבן והבת התעוררו, שאלו "איפה אמא?", כשהם זוכרים חלקים מהאירוע הטרגי, אך הרופאים מפעם לפעם מרדימים את הילדים והאב בכדי להקל עליהם מהכאבים הקשים.

הראשל"צ הגר"ש עמאר בניחום

האב יוסי עודכן באסון, לדברי המשפחה - מטבע הדברים - הוא מתקשה להכיל את האסון הנורא שפקד את משפחו בין לילה אחד.

המשפחה מבקשת מהציבור להמשיך ולעורר רחמי שמיים מרובים לרפואת: יוסף בן אהובה מסעודה. שילת אהובה בת עליזה לוזה ודניאל בן עליזה לוזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר