86 מיליון דולר

הרוויח מיליונים מביטקוין ועכשיו הוא תורם

תורם אלמוני המכונה "אננס" שהרוויח על פי הערכות כ-86 מיליון דולר מביטקוין הודיע על הקמת קרן על סך כ-75 מיליון דולר שתתרום את הכסף לארגוני צדקה ברחבי העולם (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הנסיקה המטורפת של הביטקוין בחודשים האחרונים לא מפסיקה לייצר מיליונרים חדשים, כאלו שהשקיעו סכומים לא גבוהים במיוחד לפני כשנה (אז היה שווה ביטקוין כאלף דולר לעומת כ-15 אלף דולר עכשיו) והפכו לעשירים.

אחד מאותם עשירים חדשים המכנה את עצמו ברשת בשם Pine (קיצור של Pineapple - אננס בעברית), שהרוויח על פי הערכות לא פחות מ-86 מיליון דולר בזכות השקעה במטבע יוצר סביבו עניין רב.

Pine הכריז באופן מפתיע כי הוא מקים קרן צדקה בשם "קרן האננס", ובאמצעותה יחלק את מטבעות הביטקוין שלו לארגוני צדקה וחסד.

בריאיון אנונימי ל"גרדיאן" הבריטי, סיפר "הנדיב הנסתר" כי "ברגע שיש לך מספיק ממנו - הכסף לא ממש משנה יותר". במהלך חודש דצמבר הוא הכריז על הקמת הקרן באמצעות הודעה באתר רדיט הפופולרי, וסיפר כי בכוונתו לתרום קצת יותר מ-5,000 מטבעות ביטקוין בסך הכל בשווי של כ-75 מיליון דולר. באתר הקרן אפשר למצוא פירוט על הכסף שכבר נתרם ועל העמותות והארגונים שנתמכו על ידי האננס האנונימי.

"אני שמח שבאפשרותי לשנות את העולם לטובה", אמר המיליונר הפילנתרופ האלמוני, "יש לי הרבה מאוד אמונה במין האנושי, אבל אני מייחל ליום שבו יותר אנשים יוכלו לחיות תוך אהבה וכבוד הדדי".

בין הארגונים השונים שלהם כבר תרם Pine אפשר למצוא פרויקטים שקיבלו מיליון דולר, "פרויקט המים" שנועד לספק מי שתייה נקיים וקיבל מיליון דולר, MONA המיועד לחינוך שוויוני לבנות במדינות מתפתחות, שקיבל גם הוא תרומה נדיבה של מיליון דולר וארגונים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר