"מדברים רכילות ומוציאים לעז"

הגר"ש בעדני גיבה את דדון: "אז מה אם הם מקורבים שלו"

בצל המתקפות של הגאון רבי דניאל זר נגד סגן ראש עיריית בני ברק אלי דדון, חבר המועצת הגאון רבי שמעון בעדני הביע תמיכה בדדון, דחה את הפרסומים כי דאג למקורביו ואמר כי הכל "רכילות" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש בעדני ואלי דדון, אמש (צילום: יעקב כהן)

בזמן שהוא מותקף מצד הגאון רבי דניאל זר ובצל העתירות לבית המשפט נגד ההקצאות שלכאורה קיבלו מקורביו, סגן ראש עיריית בני ברק אלי דדון זוכה לגיבוי מצד פטרונו הרוחני, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני.

בשבוע שעבר דווח ב"כיכר השבת" כי הגאון רבי דניאל זר החליט שלא לתמוך בתנועת ש"ס המקומית בבחירות הקרובות, וכי יריץ מפלגה עצמאית כל זמן שאלי דדון מנהל את המפלגה בבני ברק.

אמש (מוצאי שבת) יצא הגר"ש בעדני בתמיכה פומבית בדדון. במהלך אירוע 'שירה ופיוט' בבני ברק אמר חבר המועצת: "אני שומע שמדברים רכילות ומוציאים לעז על הנציג שלנו בעירייה הרב דדון שהוא כביכול נותן הקצאות למקורבים שלו".

הגר"ש בעדני התייחס לטענות לעבירות פליליות של דדון ואמר: "אז מה אם הם מקורבים שלו, אם יש להם קהילה מגיע להם גם, זה כואב לי מאוד שככה מדברים ומוציאים לעז בלי לבדוק, הכל נעשה בשקיפות ובצורה מקצועית".

דדון עצמו, שיודע ששמו מוזכר שוב ושוב - שלא לטובה - בלשכת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, פרגן לשר ואמר: "אני משמש כנציג התנועה כ-20 שנה ולא זכור לי מעולם שהיה כזה שפע של תקציבים וסיוע מהמשרדים שבהם מכהן דרעי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר