לאור ההקלטות

האם נתניהו יבטל את טיסת בנו להודו?

החשיפה התקשורתית המביכה לה זכה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מעוררת ספק האם הוא יטוס עם אביו, כמתוכנן, לביקור מדיני בהודו ביום ראשון הקרוב (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
יאיר ובנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ביום ראשון הבא צפוי נתניהו לנסוע לביקור רשמי בהודו מי שאמור להצטרף אליו למסע למזרח הוא גם בנו יאיר אלא שבעקבות הסערה שהתחוללה השבוע עם פרסום ההקלטות לפני שלוש שנים בהם נשמע נתניהו הבן מדבר בצורה שאינה נאותה ומתבדח על נושאי מתווה הגז עולה סימן שאלה משמעותי לגבי השתתפותו במסע.

ייתכן ונתניהו יעדיף שלא להביא את בנו לנסיעה שכן הוא צפוי לעורר תשומת לב רבה שכן הפרשה סוקרה בכלי תקשורת רבים בעולם. בשלב זה הוא רשום כחלק מהפמליה ואף קיבל ויזה משגרירות הודו בישראל ולשכת ראש הממשלה לא השיבה אמש לשאלה אם יאיר נתניהו אכן יצטרף לביקור הרשמי או לא.

נתניהו יבקר בדלהי, במומבאי, באגרה ובגוג'ראט. המשפחה תבקר בין היתר בארמון הטאג' מהאל שייסגר במיוחד לכבודם.

נתניהו יבקר גם בבית חב"ד במומבאי יחד עם הילד מוישי הולצברג שיחזור למקום שבו נרצחו הוריו גבריאל ורבקה הי"ד בפיגוע לפני תשע שנים. הילד מוישי יצטרף לסיור יחד עם סבו הרב שמעון רוזנברג, סבתו יהודית שמגדלים אותו מאז האסון והמטפלת סנדרה שמילטה אותו מזירת הפיגוע ושומרת איתו על קשר הדוק עד היום. כזכור, מוישי פגש את רה"מ מודי בביקורו בארץ, ומודי הזמין אותו לבקר בהודו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר