עשרת הדברות השבועיות: האמת על נתיבי איילון

נתיבי איילון הוכרזו כפרויקט התחבורה הבטוח במדינה. מה כבר יכול לקרות שם כשמיליון רכבים נוסעים בפחות מעשרים קמ"ש? - עשרת הדברות השבועיות של אריאל שרפר (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

צעיר אמריקני בן 20 זכה ב-451 מיליון דולר בהגרלת הלוטו בארה"ב. הנשיא טראמפ התקשר לברך ולציין (ובאופן מפתיע לא לצייץ) שהבית הלבן צריך שיפוץ דחוף ושצעירים שמסרבים לתרום לארה"ב ישלחו ללמוד נאמנות למולדת ממשטר אסד בסוריה או איך נראית אנטי דמוקרטיה באירן.

2

ב-"ליכודיאדה" זכתה במקום הראשון ברשימת הליכוד הלא אמיתית לכנסת השרה לאזרחים ותיקים גילה גמליאל. כנראה שחברי הליכוד הבינו שכשהצעירים ישתלטו על המפלגה כדאי להיות חברים של "השרה לאזרחים ותיקים"

3

אנשי כוחות הביטחון חשפו והרסו מנהרת-טרור מתחת למעבר כרם-שלום ואמרו: "אף פעם לא ראינו מנהרה כזו". זה מסביר למה לקח הרבה זמן להרוס אותה...

4

ראש הממשלה נתניהו נסע לביקור בהודו. לפעמים נחמד להחליף אווירה מתוחה ומחאה חילונית בישראל בטיול במדינה בה פרות קדושות. או במילה אחת: פרשות.

5

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו-מאזן איחל לטראמפ: "יחרב-ביתך". טראמפ שלח לדוברו של אבו-מאזן הודעה אישית בה נכתב: עם העובדה שאני תומך בישראל בהריסת בתי מחבלים וההיסטוריה של הבית הלבן מול המוקטעה ברמאללה, אני לא ממליץ לראיס הטיפש שלך לגרום לי להוכיח לו איזה בית יחרב ראשון.

6

סגן יו"ר הכנסת טיבי הורה להוריד בכוח את ח"כ חזן מהדוכן ובתגובה זכה לקולות של תרנגולת. בעקבות המקרה ביקשו הסיעות החרדיות לבדוק אם מי שאוכל בראקל מסתכן בלהיות חזן...

7

נתיבי איילון הוכרזו כפרויקט התחבורה הבטוח במדינה. מה כבר יכול לקרות שם כשמיליון רכבים נוסעים בפחות מעשרים קמ"ש?!

8

הרכבת החשמלית המהירה מתל-אביב לירושלים ולהפך עשתה נסיעת מבחן ראשונה לקראת תחילת הפעלת הקו המהיר שמתכוננת לפני חג הפסח הקרוב. משרד התחבורה הודיע כי הרכבת תיקרא: "מסילות דוד המלך" אך הסיעות החרדיות מכנות אותה: "האצת אחיתופל"

9

ארה"ב קיצצה בחצי את תקציב סוכנות האו"ם לפליטים פלסטינים אונר"א. במטה החמאס בעזה שוקלים להגיב באיום בקיצוץ חצי מהפליטים...

10

חוק המרכולים שוב עורר סערה ציבורית בעקבות דברים שאמר ח"כ גפני (שנחשפו ב"כיכר השבת") באירוע של איחוד הצלה. ב"איחוד" טענו כי הכתב צילם את האירוע בהתנדבות ואילו במד"א טענו שהוא היה מקבל יח"צ מיוחד...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר