5 טיפים למעבר דירה מוצלח

מעבר דירה הוא תהליך ארוך שמסתיים רק אחרי הרבה הכנות מקדימות. החל מבחירת התאריך, דרך האריזה ועד הניקיון בבית החדש – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא (צרכנות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף umdigital | כיכר השבת |
מעבר דירה. אילוסטרציה (צילום: pexels)

שוכרי ובעלי דירות מגורים מגיעים אחת לכמה שנים לשלב שבו הם מחליטים לעבור למקום חדש. עם זאת, ההחלטה לעבור דירה היא רק הצעד הראשון בתהליך.

מעבר דירה הוא נושא מורכב שמחייב מתן תשומת לב להרבה פרטים קטנים וכדאי להיעזר בטיפים הבאים לפני שמתחילים:

1. בחרו תאריך מתאים

התאריך שבו תחליטו לעבור דירה יקבע כמה תשלמו, באיזה מצב תגיעו ליום המעבר והאם השגרה שלכם ושל המשפחה תיפגע. רצוי להתחשב בכל בני המשפחה כאשר בוחרים תאריך ולבדוק את זמני החופשות מבתי הספר או הישיבה. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמעבר דירה בקיץ יקר יותר מאשר בחורף בגלל הלחץ על שירותי ההובלות.

2. קבלו המלצות על חברת הובלות

נסו לקבל כמה שיותר המלצות על חברת הובלות. המלצה יכולה להיות אינדיקציה מצוינת לרמת המקצועיות של החברה ולמחויבות שלה כלפי הלקוחות. רק בעזרת המלצה תוכלו לדעת האם שווה לסמוך על החברה והאם המחיר שהיא גובה הגיוני ומשתלם. את ההמלצות ניתן לאסוף מחברים, קרובים, בני משפחה או שכנים.

3. השתמשו בשירותי אריזה

יש לכם משפחה מרובת ילדים? אין סיבה שתבזבזו הרבה זמן ומאמץ על אריזה של כל הבית לבד. תוכלו לתאם שירותי אריזה יחד עם שירות הובלות ולחסוך אנרגיות. העלות של שירותי אריזה נמוכים מכפי שנהוג לחשוב, בעיקר אם מזמינים אותם מאותה חברה שמבצעת את ההובלה. כמו כן, זה יאפשר לכם לשמור על שגרה מקסימאלית קרוב ככל האפשר לתאריך ההובלה.

במידה והתקציב שלכם מוגבל, תוכלו לתאם מול חברת הובלות אריזה של חלק מהחדרים בבית בלבד. במקרים כאלה רצוי שחברת ההובלות תארוז את המטבח ואת המוצרים השבירים. כך תקבלו אחריות על האריזה ולא תצטרכו לדאוג לחפצים יקרי ערך.

4. תאמו מראש שירות של אנשי מקצוע בדירה החדשה

יש הרבה אנשי מקצוע שבשירותים שלהם תצטרכו להשתמש מיד אחרי שתעברו לדירה חדשה. הסוד הוא לתאם מראש את השירות של אנשי מקצוע, בשביל למנוע מצב שבו ההובלה הסתיימה אבל אין מים בברז או שתשתית החשמל לא מתאימה לצרכי המשפחה. מעבר לכך, תצטרכו לתאם מראש שירותי התקנה לטלפון וביקורת של טכנאי גז.

5. הזמינו חברת ניקיון

ניקיון הוא חלק בלתי נפרד מהמעבר. בשביל לעבור מדירה שכורה ולעמוד בתנאים של חוזה השכירות תצטרכו לנקות אותה, וסביר להניח שתרצו שגם הדירה שאליה אתם מגיעים תהיה נקייה וערוכה לקראתכם.

לרוב תגלו שעדיף לעשות את זה עם חברת ניקיון. תוכלו להזמין את חברת הניקיון לשתי הדירות, או לבקש ממנה לנקות רק אחת מהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר