פרסום ראשון

"בריונות": גינת המשחקים היחידה בשכונה הועלמה בן לילה

תושבים בבית וגן מרימים קול זעקה על פינוי גינת המשחקים היחידה באזור: "מהלך בריוני ומלוכלך, חד צדדי", אומר עסקן בכיר בשכונה. אך בעירייה דוחים את הטענות על הסף (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מתקני המשחקים נעקרו והכניסה למקום נחסמה (צילומים: באדיבות המצלם)

תושבי רחוב אבוהב בשכונת בית וגן שבירושלים, הופתעו הבוקר (שני) לגלות, כי גינת המשחקים הוותיקה ששימשה כגינה יחידה באזור עבור ילדי השכונה, פונתה אמש ונחסמה על ידי עיריית ירושלים, לטובת הקמת מבנה חדש שישמש את תלמוד תורה 'אחיעזר'.

כעסם של רבים בשכונה על המהלך שבוצע בהפתעה באישון ליל, מלמד על המצוקה הגדולה הקיימת גם כך בשכונה, בכל הקשור למבנים עבור מוסדות חינוך. כעת כאמור ישמש שטח הגינה לבניית מבנה חדש עבור הת"ת בו לומדים מאות מילדי שכונת בית וגן.

מדובר בשטח "חום", כזה שיועד מלחילה על ידי עיריית ירושלים עבור בניית מבנה, ובעירייה רק הואילו להשאיל את השטח עבור גינת משחקים - עד לתחילת הבנייה.

כעת תושבי השכונה וראשי המנהל הקהילתי טוענים כי מדובר ב"מחטף" מאחורי גבם. לדבריהם, תושבי האזור סובלים ממחסור בגני משחקים, ופינוי הגינה לפנות בוקר מלמד לטענתם כי נעשה כאן "מהלך מלוכלך" מאחורי גבם של התושבים.

יו"ר 'המנהל הקהילתי בית וגן' מסביר ל"כיכר השבת": "במשך תקופה ארוכה ניסינו להגיע להבנות מול עיריית ירושלים, כדי למצוא חלופה לגינה המשרתת מספר גדול של תושבים. היינו בהתדיינות מול העירייה, ותוך כדי כך אנו מתבשרים עכשיו כי העירייה פירקה את הגינה. רצינו להגיע להסכמה, אך הם החליטו על מהלך בריוני חד צדדי".

לעומת זאת, בכיר חרדי בעיריית ירושלים מגיב בחריפות בשיחה עם 'כיכר השבת', והודף את טענותיהם של תושבי השכונה: "יש גינה של כמה מטרים על שטח חום השייך לעירייה, נתנו את השטח בהשאלה לתושבים, כעת העירייה מבקשת את זה בחזרה - והם עוד צועקים?".

"הם משתוללים שלא בצדק. בבית וגן ישנן בעיות גרנדיוזיות אמיתיות - הולכים להפוך את השכונה לקריית חינוך אחת גדולה עבור כל מערב ירושלים, הם לא מבינים איזה 'בומבה' הולכת לנחות להם על הראש - והם מתלוננים על גינה של 30 מטר? אין פה טענה אמיתית", סיים הבכיר בזעם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר