תיעוד חדש מהשבת המפחידה

שיסוי הכלבים בבית שמש: מול נערים צעירים, בתוך ישיבה

הפרחחים שגרים קרוב לשכונת 'נחלה ומנוחה' בבית שמש, תועדו בסרטון חדש מבהילים בחורי ישיבה צעירים - בתוך חצר הישיבה • המשטרה: מתנהלת חקירה, מצפים לתלונות נוספות • צפו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: באדיבות המצלם)

מאורעות השבת האחרונה בשכונת נחלה ומנוחה החרדית בבית שמש, עדיין צרובים בנפשם של רבים מהתושבים, בדגש על הנשים והצעירים שביניהם.

• עם כלבים וקללות: כך התעללו הפרחחים בנערות החרדיות

כזכור, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", חבורת נערים חילונים מהמושב זנוח הסמוך קבעו לעצמם נוהג מקומם של הגעה עם כלבים לרחובות השכונה, איתם הם מבהילים את החרדים שחולפים במקום.

את מעשיהם הנלוזים "מתבלים" הנערים בשפע קללות וגידופים כלפי החרדים, שהקלים שבהם הם "לכו להתגייס, חרדים מסריחים".

לאחר התיעוד הקודם, בו נראית בחורה וכמה מאחיה הקטנים בורחים מהכלב ששוסה בהם על ידי ה"פרחחים", כפי שמכנים אותם התושבים, נחשף כעת תיעוד חדש, בו הם נצפים נכנסים אל שטח הישיבה הסמוכה, מפחידים את הבחורים הצעירים עם הכלב שברשותם ואף מונעים מהם את היציאה אל ביתם.

לאחר כמה שבתות בהן נשנו המקרים, הם דווחו למשטרה, וכשבשבת האחרונה נמלטו הפרחחים מידי העוברים ושבים הזועמים, כבר המתינה להם המשטרה שכאמור יודעה מראש על האשמים האמיתיים בפרשה.

במשטרת ישראל מאשרים ל'כיכר השבת' כי מתנהלת חקירה בנושא, לאחר תלונה אחת שהוגשה לגביו, אך מדגישים כי ככל שיוגשו תלונות נוספות על ידי מי שנפגע, כך ניתן יהיה לבסס טוב יותר את החשדות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר