"התקשורת סתם משמיצה"

המקורב מכחיש: "הקשר בין ביבי נתניהו לבתו החרדית - סביר"

לאחר טענות שהועלו בספר אוטוביוגרפי חדש כי ראש הממשלה ניתק את קשריו עם נעה בתו החרדית ומשפחתה, מגיב הרב דוד נחשון, מקורבו: אלו השמצות של התקשורת (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב דוד נחשון בחיבוק עם ראש הממשלה (באדיבות המצלם)

אחד ממקורביו החרדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הכחיש לאחרונה באופן מוחלט את שנטען בספרו החדש של הפרשן בן כספית אודות מערכת היחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבתו החרדית נעה רוט וילדיה.

• כך מתעלם ראש הממשלה נתניהו מבתו ונכדיו החרדים

כזכור, לטענתו של כספית, בספרו "נתניהו. ביוגרפיה" שיצא לאור בסוף השבוע האחרון, נתניהו בחר לנתק כמעט לחלוטין את קשריו עם בתו וחתנו החרדים, בשל מעורבותה של רעייתו שרה.

אלא שהרב דוד נחשון, מראשי הפלג המשיחיסטי בחב"ד, דוחה בראיון לתוכנית "הצנרת - עם גיא לרר" ב'רשת' את הדברים וטוען כי הם נובעים רק מרצון של התקשורת להשמיץ את ראש הממשלה ש"פועל למען עם ישראל", כדבריו.

נחשון, שמכיר את ביבי עוד מאז כהונתו כשגריר ישראל באו״ם בשנות ה-80, ולצד זה מכיר גם את נעה - בתו מנישואיו הראשונים - טוען כי "הקשר בין השניים - סביר".

יצויין, כי עסקיו של דניאל רוט, חתנו של נתניהו, מתנהלים תחת הרשומות של פרקליטו של ראש הממשלה ומקורבו עו"ד דוד שמרון, מה שלכאורה מאמת את הטענה כי כן קיים קשר בין המשפחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר