רוצה לטפס בצמרת

בסביבת ברקת מאשרים: קיבל החלטה לא להתמודד בי-ם

מקורבי ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מאשרים לראשונה כי התקבלה ההחלטה להתמודד בליכוד • המלצות המשטרה רק חיזקו את ברקת • "הוא נמצא בסיעת הליכוד ובמזנון יותר מהעירייה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ניר ברקת (צילום: Miriam Alster/FLASh90)

במסדרונות 'כיכר ספרא' בירושלים כולם כבר יודעים, ניר ברקת - ראש העיר - התעייף מלנהל את העירייה הגדולה בארץ והחליט לרוץ ברשימת הליכוד בכנסת, המלצות המשטרה שפורסמו השבוע - רק חיזקו את דעתו.

ברחוב בלפור בירושלים ישבו השבוע, ביום שלישי, בדריכות בכדי לשמוע על החלטת המשטרה בנוגע להמלצות, כך גם בכירי הליכוד. אך מי שהתעניין, לא פחות, בהמלצות היה ניר ברקת. המלצות המשטרה להעמיד לדין את נתניהו בעבירות שוחד גם בתיק 2000 חיזקו את דעתו של ברקת כי הגיע הזמן להיפרד מירושלים ולעבור למגרש הארצי.

"תראה" אמר השבוע גורם המקורב מאוד לברקת: "מי שרוצה לרוץ לראשות העיר לא ממתין תשעה חודשים לפני הבחירות ולא מצהיר על התמודדות. כן, גם אם אתה ראש עיר עשר שנים".

לדברי המקורב לראש העיר: "ניר הבין שעשר שנים בירושלים זה מספיק, אולי גם קצת נמאס, ברקת זה לא חולדאי". הגורם מפרט יותר ומסביר: "אם הוא מתמודד קדנציה נוספת הוא לא יכול לעצור באמצע ולהכניס את העיר לסחרחורת, זה יפגע בו מאוד, ההמלצות חיזקו אצלו את ההבנה שעידן נתניהו קרוב לסיום והוא חייב לקפוץ למים".

"אתה יודע מה?" מוסיף המקורב מאוד לראש העיר היוצא: "גם אם נתניהו נשאר, ניר חייב קודם להיבחר ברשימה, להימנות לשר ואז לטפס לצמרת ההנהגה, גם הוא מבין את זה".

גם בליכוד מדברים בסגנון הזה. לדברי שר בליכוד שהתייחס השבוע לנושא: "זה נראה שניר נמצא בישיבות סיעת הליכוד ובמזנון הכנסת יותר מאשר בכיכר ספרא, זה שקוף שהוא כבר עמוק בפריימריז". בליכוד מוסיפים לכך שברקת לקח לצידו את אחת מפעילות הליכוד הבכירות, שבעבר הייתה מנהלת לשכת שר התחבורה ישראל כץ.

ההשלכות להחלטת ברקת שלא להתמודד גדולות, שכן במצב זה משה ליאון ירוץ בכל כוחו וינסה - בכל מחיר - להשיג אחדות חרדית סביב מועמדותו, וכמובן השאלה הגדולה - האם יוסי דייטש יתמודד כמועמד חרדי.

מלשכת ניר ברקת נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא, לא קיבל שום החלטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר