"ישראל - הכי מוסריים"

הרב זמיר כהן בעד גירוש המסתננים • צפו

הגאון רבי זמיר כהן התייחס לקמפיין נגד נגד גירוש המסתננים ואמר כי ישראל זה העם הכי מוסרי. "התורה לא דורשת שאם מישהו משתלט על השכונה שלך ומזיק לך, להשאיר אותו" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות: יהודה דביר)

הגאון רבי זמיר כהן התייחס לקמפיין נגד נגד גירוש המסתננים ואמר: "ישראל זה העם הכי מוסרי - התורה לא דורשת שאם מישהו משתלט על השכונה שלך ומזיק לך - להשאיר אותו".

במהלך שיעורו השבוע של הרב זמיר כהן, ראש ישיבת "היכל מאיר", המתקיים מידי ליל שישי בבית כנסת הגדול ברחוב אלנבי בתל אביב נשאל הרב על ידי אחד מן המשתתפים על חוק גירוש המסתננים אותו קידם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

הרב נשאל: "אני בחור מתחזק שעובד בת"א וחברים לעבודה תוהים האם באמת היהדות תומכת במהלך של שר הפנים לגרש מהארץ את המסתננים אני מבקש להוסיף את העבודה שיש שלטי חוצות בקמפיין נגד גירושם מהפסוק ואהבתם את הגר?".

הגר"ז כהן בתשובתו השיב כי הגישה של עם ישראל היא "חביב אדם שנברא בצלם", ודלבריו, "אף אחד בעולם לא יוכל להטיף לעם ישראל על נושא כבוד אדם ויחס לזולת. יש כ"כ אכזריות בעולם ואצל עם ישראל זה העם הכי מוסרי. אין צבא יותר מוסרי מעם ישראל, כך בכל אדם באשר הוא".

"הגישה של היהדות חביב אדם שנברא בצלם גם אם הוא לא יהודי אבל מצד שני היהדות לא דורשת מהאדם שאם בא מישהו ומשתלט לך על הבית, על השכונה, מזיק לך ולחינוך ילדיך, היהדות לא אומרת תשאיר אותם".

הגר"ז בדבריו הוסיף על אותם שמדברים ואהבתם את הגר: "נראה אם הם יסכימו שכל הפליטים האלה יעברו לשכונות שלהם, תנו להם את החצרות שלכם, את החניה של הרכב שלכם ומחסנים, לא חכמה להטיף מוסר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר