תיעוד דומע

נערכים להלוויה: מיטת הגר"ש אוירבך זצ"ל בחדר הלימוד

מיטתו של ראש הישבה הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל הוכנסה הערב לחדרו בישיבת 'מעלות התורה' בשכונת שערי חסד בירושלים, שם נערכים למסע הלווייתו שתצא מחר בשעה 11:00 בבוקר (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג )

אבל בעולם התורה: מיטתו של ראש ישיבת 'מעלות התורה' הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל הוכנסה הערב (מוצ"ש) לחדר לימודו בישיבתו בשכונת שערי חסד בירושלים.

בישיבה נערכים למסע הלווייתו שתצא מחר (ראשון) בשעה 11:00 מהיכל הישיבה לעבר הר המנוחות בשוכנת גבעת שאול, שם ייטמן לצד אשתו הרבנית רחל אויערבאך ע"ה.

יצוין כי בשעות אלו נערכים דיונים בין מקורבי הרב והעסקנים על מסלול הלוויותו של הרב זצ"ל. במשטרה מדגישים כי עקב הצפי לציבור גדול שיגיע לירושלים יהיו שינויים בצירי תנועה מרכזיים בעיר.

הגר"ש אוירבך הוא בנו של מרן פוסק הדור הגאון הגדול רבי שלמה זלמן אוירבך זצ"ל, בשנים האחרונות, לאחר פטירת מרן פוסק הדור הגאון רבי יוסף שלום אלישיב זצוק"ל, הפך הגר"ש אוירבך למנהיג 'הפלג הירושלמי'.

כפי שדווח מוקדם יותר, בליל שבת בשעה 23:30 חש הגר"ש אוירבך זצ"ל ברע והתמוטט. צוותי הרפואה ביצעו ברב פעולות החייאה שנמשכו כמחצית השעה ופינו אותו לבית החולים שערי צדק, שם נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתו.

ד"ר אדם באלין רופא מתנדב באיחוד הצלה, סיפר בצאת השבת: "ביצענו פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייו ולאחר מכן בהגעת ניידת טיפול נמרץ הוא פונה כשחזר דופק למרכז הרפואי שערי צדק. בצאת השבת קיבלנו את הידיעה המרה על פטירתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר