"אחד על אחד"

ישי ריבו: "לא חשבתי שההצלחה תגיע לרמות האלה"

הזמר והיוצר המצליח ישי ריבו, נכנס ל"שטח אפור": ראיון השקה מיוחד ל'כיכר השבת', לכבוד יציאת אלבומו השלישי "שטח אפור", ובו מספר על היצירה וההצלחה הסוחפת (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הזמר והיוצר ישי ריבו פרץ לפני כחמש שנים עם הלהיט "תוכו רצוף אהבה" מאז הוא הוציא שלושה אלבומים, והופיע בכל רחבי הארץ באין ספור הופעות "סולד אאוט" כששיריו הפכו לאורחים קבועים בפלייליסט של תחנות הרדיו החרדיות והכלליות.

לכבוד יציאת אלבומו השלישי "שטח אפור" הגיע ריבו לאולפני כיכר השבת לראיון השקה חגיגי בו סיפר על הבחירה להשקיע באלבום פיזי למרות המעבר העולמי לדיגיטציה, "קודם כל תודה רבה לקהל שעדיין רוכש את האלבומים שלי. זה לא מובן מאליו בכלל. חשוב לי להשקיע בנראות ובמוצר הפיזי כדי שהמאזינים יקבלו מוצר מושקע".

הוא מתייחס לקושי ליצור לקהל רחב כל כך ועדיין לקלוע לטעמם של חרדים וחילונים כאחת, "אני לא יוצר בשביל קהל מסוים, אם הייתי עושה את זה הייתי כבר משתגע, זו פשוט היצירה שלי מבפנים וזה פשוט תופס גם בשירים שלא האמנתי שיתפסו בקרב קהל חילוני בשל המסר האמוני הברור שלהם".

ריבו מתייחס גם להצלחה הגדולה ואומר "אם הייתי יוצא לפני עשר שנים כנראה שלא היינו יושבים ומדברים פה. הגעתי בתקופה בה האמנים החוזרים בתשובה פתחו לי צוהר כדי להגיע לקהל הרחב".

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר