המאבק מתחדש

ניר ברקת יחנוך גינה בבית וגן - החרדים יחרימו

ראש העיר ירושלים ניר ברקת צפוי להגיע מחר (שלישי) לחנוך את הגינה החדשה בבית וגן במקום הגינה שפונתה, אלא שהחרדים צפויים להיעדר מהטקס ואף למחות במקביל (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגינה שפונתה (באדיבות המצלם)

מאבק התושבים החרדים בשכונת בית וגן בעקבות עקירת גינת המשחקים מהשכונה החרדית מתחדש.

ל'כיכר השבת' נודע כי ראש העיר ירושלים ניר ברקת צפוי להגיע מחר (שלישי) לחנוך את הגינה החדשה שהוקמה כתחליף לגינה הישנה ברחוב אבוהב, אלא שתושבי הרחוב החרדים שעבורם נבנתה הגינה צפויים להיעדר מהטקס ואף למחות במקביל.

בשיחה עם אחד ממובילי המאבק הוא אומר ל'כיכר השבת' כי "ברקת מנסה לכסות ולכפות על מעשי בריונות העירייה בפירוק הגינה ברחוב אבוהב ועל העוולות הנוספות שקורות בשכונה בהגעתו לחנוך גינה חדשה".

"אנו קוראים למחות על כוונת העירייה להפוך את שכונתנו השלווה למרכז חינוך רובעי שבו יתרכזו כל ילדי דרום העיר החרדים", הוא אומר, "למחות על פירוק הגינה ברחוב אבוהב באישון ליל כגנבים בלילה, על אף שבשטח בניית התלמוד תורה (אחיעזר) ישנן מספר אופציות אשר לא באות על חשבון הציבור".

סגן ראש העיר יצחק פינדרוס שהתפטרותו מתיק שפ"ע בעקבות הפרשה נחשפה לראשונה ב'כיכר השבת', אומר ל'כיכר השבת' כי קיבל הזמנה לאירוע מחר אך יחרים אותו. "במידה ואגיע למקום, אשתתף במחאת התושבים המקבילה ולא באירוע עם ראש העיר", אומר פינדרוס ל'כיכר'.

כזכור, לפני כחודש תושבי רחוב אבוהב בשכונת בית וגן שבירושלים, הופתעו לגלות, כי גינת המשחקים הוותיקה ששימשה כגינה יחידה באזור עבור ילדי השכונה, פונתה בשעות הלילה ונחסמה על ידי עיריית ירושלים, לטובת הקמת מבנה חדש שישמש את תלמוד תורה 'אחיעזר'.

מדובר בשטח "חום", כזה שיועד מלכתחילה על ידי עיריית ירושלים עבור בניית מבנה, ובעירייה רק הואילו להשאיל את השטח עבור גינת משחקים - עד לתחילת הבנייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר