על רקע האיומים

משבר חוק הגיוס: נתניהו ייפגש הערב עם החרדים

ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן לפגישה את ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני, בכדי לנסות ולפתור את המשבר סביב העברת חוק הגיוס החדש (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנימין נתניהו (צילום: FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן הערב (רביעי) לפגישה את ראשי המפלגות החרדיות, אריה דרעי, יעקב ליצמן ומשה גפני בכדי לנסות ולפתור את משבר הגיוס.

בימים האחרונים ניסו החרדים לקיים פגישה שכזו עם נתניהו, ולהבהיר לו את חומרת המשבר סביב חוק הגיוס, כאשר הדרישה הייתה להעבירו עוד היום בקריאה טרומית במליאת הכנסת. אחרי שהחוק לא עבר במליאה, הסכים נתניהו לקיים פגישה כזו, והיא תתקיים כבר הערב.

כזכור, סגן השר יעקב ליצמן הודיע הצהריים כי לא יתמוך בתקציב המדינה כל עוד חוק הגיוס לא יעבור. גפני איים כי לא יתמוך ב"חוקים הזויים". יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בינתיים שותק.

מוקדם יותר התייחס יו"ר 'יש עתיד יאיר לפיד לדרישת החרדים סביב חוק הגיוס ואמר: "החרדים ממשיכים באיומים סביב חוק ההשתמטות כי הם יודעים שעכשיו אפשר לכופף את נתניהו בכל נושא".

"טוב עשה שר הביטחון שיצא נחרצות נגד החוק. עכשיו המבחן האמיתי של בנט וכחלון לעצור את הסחטנות. אי אפשר לרמוס את כל מה שקדוש לציבור החילוני, הדתי והמסורתי במדינת ישראל בשם ההישרדות הפוליטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר