בכנס בניו יורק

אחותו של מייסד פייסבוק: "השבת היא מתנה מדהימה"

רנדי צוקרברג, אחותו המפורסמת של מייסד "פייסבוק" מארק צוקרברג, נפגשה עם יזמים חרדים וסיפרה על הקשר העמוק שלה ליהדות: "השבת היא מתנה מדהימה מאלוקים" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

רנדי צוקרברג, אחותו המפורסמת של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, ומי שהיתה עד לפני כמה שנים דוברת הרשת החברתית, השתתפה באירוע הסטארטאפים של קמאטק בניו יורק, בו הופיעו 14 סטארטאפים חרדים, ובראיון למשה פרידמן, מייסד קמאטק, סיפרה על הקשר שלה ליהדות ואמרה כי "השבת היא מתנה מדהימה".

(צילום: באדיבות המצלם)

רנדי דיברה על הדרך שבה יזם חרדי מתמודד מול העבודה השוטפת בסטארטאפ: "הדרך בה היזם החרדי לא מוותר על ערכי היהדות והמשפחה ביחד עם חתירה להצלחה - היא הדרך הטובה ביותר להגיע להצלחה". נושא שילוב חיי משפחה וקריירה מעסיק את צוקרברג רבות בימים אלו, בהם היא מוציאה ספר העוסק בשילוב בין עבודה למשפחה.

בדבריה מול היזמים החרדים, התייחסה רנדי צוקרברג לנושא השבת: "השבת היא מתנה מדהימה שניתנה על ידי אלוקים ליהדות, לפני אלפי שנים איש לא חלם שיום אחד בשבוע צריך לעצור מכל עבודה ולנוח". צוקרברג סיפרה למשתתפים כי היא מקפידה לאכול בעיקר בסביבה כשרה.

חלק מהיזמים החרדים המשתתפים באירוע (צילום: באדיבות המצלם)

רנדי הוסיפה והתייחסה לחשיבות מסורת ישראל: "הרבה פעמים אנשים צעירים מסתכלים על העתיד ולא על העבר, אבל למדתי בחיים שאם אתה לא יודע מאין באת, ומהו העבר והמורשת שלך, אז אתה גם לא יודע לאן ללכת קדימה".

(צילום: באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר