חקירות רוה"מ

נתניהו האח: מחפשים את אחי מתחת לאדמה

עידו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה, יצא להגנתו: "מודאג ממה שקורה פה לדמוקרטיה הישראלית. יש פה ניסיון לעקוף את רצון הבוחר, ביבי עובד לפחות 16 שעות ביממה" (פוליטי)

בנימין ואחיו עידו נתניהו (צילום: מסך ערוץ 20)

עידו נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף את מערכת אכיפת החוק בשל חקירות רוה"מ ואמר: "אני מודאג מאוד ממה שאני רואה שקורה לדמוקרטיה הישראלית".

באירוע "שבתרבות" בבאר שבע אמר נתניהו האח: "כששמעתי את המלצות המשטרה, מה כביכול התמורה שביבי נתן עבור הסיגרים? שהוא ניסה לעזור לו לוויזה לאמריקה. הוא עזר לו כי הוא עשה פעולות למען ישראל. מה היו אומרים על ראש ממשלה שלא פעל למען איש כזה?".

לדבריו, החוקים מחפשים את אחיו מתחת לאדמה: "אני מאמין בתום לבם של רוב החוקרים, אבל יש חשיבה פסיכולוגית קבוצתית בקרב חוקרי משטרה, מעין 'אידאה פיקס' שהם מרגישים שהם חייבים למצוא את השחיתות נגד נתניהו".

"בניגוד לאולמרט" הוסיף עידו: "אנחנו רואים באופן ברור שהם מחפשים את הפשע, אין ספק שיש כאן בעיה. יש פה ניסיון לעקוף את רצון הבוחר ואנחנו רואים כמה המשולש הקטלני הזה: עיתונות- פרקליטות-משטרה הוא בעייתי. אנחנו צריכים להיזהר שהמאזן העדין בין הרשויות השונות שמאפשר את הדמוקרטיה לא ישתבש. עושה רושם שהוא כן השתבש".

לדבריו, אחיו "מצליח להמשיך בתפקוד שלו כי הוא יודע שהוא לא עשה שום דבר רע. הוא עובד לפחות 16 שעות ביממה רצוף. יש לו כוחות בלתי רגילים. הציבור מכיר בזה ולכן הסקרים מראים את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר