בפעילות מיוחדת

רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד נעצר. צפו

יותר מחודש לאחר הרצח בצומת אריאל, לכדו הלילה כוחות הביטחון את הרוצח שהתנפל בדקירות סכין על הרב איתמר בן גל הי"ד ורצח אותו. המחבל הועבר לחקירת השב"כ (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מעצרו של המחבל (צילום: דובר צה"ל)

הותר לפרסום: בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, צה"ל ומשטרת ישראל, אותר ונעצר הלילה (ראשון) בשכם, המחבל עבדל חכים עאצי, אשר ביצע את הדקירה סמוך לצומת אריאל שאירע בתאריך 5 בפברואר 2018, בו נרצח הרב איתמר בן-גל הי"ד.

הרב בן גל הי"ד, בן 29, הותיר אחריו ארבעה יתומים, הגדול שבהם בן 7 והקטן בן שנה, ואת אלמנתו מרים. במשך שנים רבות שימש הנרצח כמחנך כיתה ח' בישיבת בני עקיבא שבגבעת שמואל, וכן בישיבת הר ברכה בישובו.

רגע הפיגוע (צילום: מצלמת אבטחה)

במהלך המבצע נתפס המחבל בעיר שכם. הוא נפצע וקיבל טיפול רפואי על ידי כוחות הביטחון. בנוסף נעצרו מספר מבוקשים החשודים בסיוע לביצוע הפיגוע.

על פי הודעת השב"כ, המעצר הלילה שבוצע ע"י שב"כ, הימ"מ וצה"ל הוא "שיאו של מאמץ מתמשך מאז הפיגוע במהלכו נעצרו ונחקרו מספר חשודים אשר סייעו או היו מודעים למקום הימצאו של המפגע".

המפגע יחד עם נוספים ששהו עמו ונעצרו הועברו להמשך חקירת שב"כ.

מדובר צה"ל נמסר כי "המבצע התקיים כחלק מהמאמץ המשותף של כוחות הביטחון אשר החל מיד לאחר הפיגוע במרחב החטיבות המרחביות "אפרים" ו"שומרון" על מנת לאתר את המפגע.

"במסגרת הפעילויות שבוצעו בחודש האחרון תוגברו כוחות, בוצעו סריקות נרחבות ונעצרו סייענים, כל זאת במקביל לפעילות מודיעינית משמעותית גלויה וסמויה של שב"כ וצה"ל שהתקיימה במרחב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר