טכנולוגייה פורצת דרך: עוד מקום במקרר

סמסונג - ענקית הטכנולוגיה העולמית, מפתיעה אותנו שוב עם טכנולוגיית פורצת דרך, ה-SpaceMax, בה דפנות המקרר דקות יותר וכך גדל נפח האחסון (צרכנות, שיווקי)

מקררי סמסונג. אילוסטרציה (צילום: יחצ)

חברת 'סמסונג' גאה בפתרון מהפכני זה, פתרון שהותאם במיוחד לדרישות המגזר החרדי שצורך בחגים, שבתות ושמחות מקום קירור רחב ובלי להתאמץ.

עד היום משפחות רבות במגזר החרדי החזיקו שני מקררים בביתם פשוט כי מקרר אחד לא מכיל את מה שמשפחה ברוכה צורכת, הדבר גורם לאיבוד שטח מקום חשוב בבית וצריכת חשמל כבדה ומיותרת וכאן באה 'סמסונג' עם פתרון מהפכני, מקרר אחד גדול במיוחד שיכיל את כל התבשילים והמאפים שעליהם טרחתם בערב החג והשבת. המקרר הינו פרקטי, חדשני ומעוצב בצורה מבריקה כך שלא יתפוס שטח כפול. מהיום, לא תצטרכו להנדס את המקום במקרר ולהביט בתסכול על כל מה שלא נכנס, פשוט כי הכל נכנס.

מקררי 'סמסונג' מאופיינים בטכנולוגיות חדשניות נוספות:

טריות – plus Twin cooling מהווה פתרון לבעיית הריחות במקרר ושמירה על טריות המזון לאורך זמן.

טכנולוגיית Digital Inverter המאפשרת יעילות אנרגטית גבוהה דירוג A, המביאה לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל, להפעלה שקטה ונעימה של המקררים.

ניתן להפוך את המקפיא למקרר בלחיצת כפתור הודות לטכנולוגית הTwin Cooling פטנט שהוא בשורה של ממש למשפחות מארחות ולמשפחות ברוכות ילדים.

מצב חופשה – פונקציה המתאימה למשפחות שעוזבות את הבית לתקופה ממושכת. פונקציה זו מביאה להפחתה בצריכת החשמל ולשמירה על אנרגיה.

מקררי 'סמסונג' מהדרין באישור משמרת השבת (בדגמים נבחרים)

לקראת חג הפסח יוצאת 'סמליין' היבואנית הרשמית של 'סמסונג' במבצע שמשנה את כללי המשחק: 5 שנות אחריות על המקררים. שנה אחת אחריות מלאה + 4 שנות אחריות מוגבלת בתוספת 149 ₪ בלבד. המבצע חל רק על המקררים של היבואן הרשמי 'סמליין'.

ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר